نصب بیش از ۲۳۰ هزار بار برنامه تلفن همراه ضدسرقت وایزر

نصب اپلیکیشن ضدسرقت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار بار رسید

0 نظر


با توجه به گزارش بازرگانی دیجیاتور، دستگاه‌های ضدسرقت خودروی وایزر، با ارائه یک برنامه تلفن همراه اختصاصی که امکان ردیابی وسایل نقلیه و موتورسیکلت را به‌صورت آنلاین و در لحظه فراهم می‌کند، جایگاه مناسبی در بازار محصولات ضدسرقت و ردیابی وسایل نقلیه کسب کرده‌اند. این برنامه تلفن همراه با رابط کاربری آسان و امنیت بالا، تا امروز بر روی بیش از ۲۳۰ هزار دستگاه نصب شده و بیش از ۱۳ میلیارد موقعیت مکانی را ارسال کرده است، در کنار ارائه دستگاه‌های وایزر در چهار مدل مختلف. این برنامه تلفن همراه امکانات متنوعی را به مالکان وسیله نقلیه ارائه می‌دهد، از جمله موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه، گزارش مسافت پیموده شده، قابلیت خاموش کردن وسایل نقلیه از راه دور در صورت سرقت و ارسال هشدار در مواقع خاص.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، د ستگاه‌های ضدسرقت خودروی وایزر، که در سال‌های اخیر توانسته‌اند جایگاه مناسبی را در بازار محصولات ضدسرقت و ردیابی وسایل نقلیه کسب کنند، به همراه یک برنامه تلفن همراه اختصاصی عرضه می‌شوند که قابلیت ردیابی وسایل نقلیه و موتورسیکلت را درلحظه و به‌صورت آنلاین ممکن می‌کند.

این اپ که برای دستگاه‌های اندروید و iOS عرضه شد و قابلیت دسترسی به آن از طریق وب برنامه تلفن همراه نیز وجود دارد، با رابط کاربری آسان و چشم‌نواز، امنیت بالا و سرعت دسترسی بالای خود، باعث شده تا نظارت شهروندان بر دارایی‌های متحرک خود افزایش یابد.

به دلیل همین قابلیت‌های مختلف است که این برنامه تلفن همراه تا امروز روی بیش از ۲۳۰ هزار دستگاه نصب شده و توانسته تنها ظرف یک سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد موقعیت مکانی را برای مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دستگاه‌های وایزر را روی خود نصب کرده‌اند، ارسال کند.

ترکیبی از تجهیزات دیجیتال و برنامه کاربردی برای امنیت وسایل نقلیه

دستگاه‌های ضدسرقت وایزر هم‌اینک در چهار مدل 150F، B60، F100-R و M8 در بازار عرضه شده‌اند که به‌صورت آنلاین و همین‌طور توسط بیش از ۱۷۰ نمایندگی در سرتاسر ایران به فروش رفته و نصب می‌شوند. این دستگاه‌ها بر صدها هزار وسایل نقلیه مختلف نصب شده‌اند که ارزش آنها بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود و در واقع وایزر تا به حال توانسته امنیت خاطر را برای بخش زیادی از جامعه‌ ایرانی به ارمغان آورد.

اما تجهیزات دیجیتال و دستگاه‌های ردیاب به‌تنهایی برای تجربه کاربری خوب و حداکثر رضایت کاربران کافی نیست، زیرا بسیاری از دستگاه‌های موجود یا صرفاً به‌صورت پیامکی کار کرده و یا با رابط‌های کاربری ضعیف و با عملکرد با تأخیر و امکانات کم، موقعیت مکانی را نمایش می‌دهند.

در حالی که در برنامه تلفن همراه وایزر و بر اساس امکانات دستگاه خریداری شده، بازه وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها در دسترس کاربر قرار گرفته‌اند که می‌تواند تجربه‌ استفاده از دستگاه را به نهایت ممکن رضایت‌بخش کند.

امکانات برنامه تلفن همراه وایزر

بنا به دستگاه مورد استفاده، برنامه تلفن همراه وایزر قابلیت‌های متنوعی را در اختیار مالک وسیله نقلیه قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها این قابلیت‌ها هستند:

موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه

گزارش مسافت پیموده شده در یک سال گذشته

قابلیت خاموش کردن وسایل نقلیه از راه دور در صورت سرقت

امکان برقراری تماس صوتی با فضای داخل وسایل نقلیه

ارسال هشدار باز شدن درب وسایل نقلیه

ارسال هشدار وارد شدن ضربه به وسایل نقلیه

ارسال هشدار روشن و خاموش شدن وسایل نقلیه

این امکانات، در برنامه تلفن همراه وایزر برای سال اول پس از نصب دستگاه‌های وایزر به‌صورت رایگان عرضه می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت وایزر به آدرس https://www.wizer. ir مراجعه کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


با ظهور دستگاه‌های ضدسرقت خودروی وایزر، برنامه تلفن همراه اختصاصی ارائه شده است که امکان ردیابی وسایل نقلیه و موتورسیکلت را به صورت آنلاین فراهم می‌کند. این برنامه تلفن همراه با رابط کاربری آسان و امنیت بالا منجر به نظارت بهتر شهروندان بر دارایی‌های متحرک شده است. مورد توجه است که این اپ از طریق دستگاه‌های اندروید و iOS وب راه دسترسی فراهم می‌کند و تاکنون بر روی بیش از ۲۳۰ هزار دستگاه نصب شده و بیش از ۱۳ میلیارد موقعیت مکانی را برای مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دستگاه‌های وایزر را نصب کرده‌اند ارسال کرده است. این اپ بخشی از مجموعه‌ای است که ترکیبی از تجهیزات دیجیتال و برنامه کاربردی برای امنیت وسایل نقلیه فراهم کرده است. دستگاه‌های ضدسرقت وایزر با چهار مدل مختلف در بازار عرضه شده و توسط ۱۷۰ نمایندگی در ایران فروخته شده‌اند. به‌طوری که بیش از صدها هزار وسیله نقلیه مختلف از این دستگاه‌ها استفاده کرده‌اند، به ارزش بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان. امکانات وایزر قابلیت‌های متنوعی را فراهم می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتری را از سایت وایزر به آدرس https://www.wizer.ir کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *