منوچهر والی‌زاده پس از ترخیص از بیمارستان، به احوال خود خدا را شکر خوب است

منوچهر والی‌زاده از بیمارستان مرخص شد/ خدا را شکر حالم خوب است


منوچهر والی‌زاده، دوبلور مشهور، که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، امروز ۲۲ اسفند مرخص شد. وی اعلام کرد که حالش بهتر شده و تنش بهبود یافته است، اما برای دوره نقاهت کامل باید دو روز استراحت کند. وی همچنین اعلام کرد که بعد از استراحت برای دوبله اثر سینمایی‌های نوروزی دوباره به کار خواهد پرداخت. والی‌زاده اخیرا به دلیل افت فشار در بیمارستان بستری شده بود و در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشت.

منوچهر والی‌زاده دوبلور باسابقه و مطرح که امروز ۲۲ اسفند از بیمارستان مرخص شد به خبرنگار دیجیاتور گفت: خدا را شکر امروز مرخص شدم و حالم خیلی بهتر است. درگیر یک کرونای خفیف شدم که حدود ۱۰ روز طولی کشید.

وی اضافه کرد: یکی ۲ روز باید استراحت کنم تا دوره نقاهت کامل شود. بیمارستان آدم را خسته می‌کند اما خوشحالم که در حال حاضر حالم بهتر است.

والی‌زاده با اشاره به اینکه بعد از چند روز استراحت دوباره برای دوبله اثر سینمایی‌های نوروزی خواهد رفت عنوان کرد: پیش از این درگیر چند اثر سینمایی بوده است، آخرین اثر سینمایی شاهرخ خان را دوبله کردیم، چند اثر سینمایی دیگر هم داریم ایام نوروز است و اثر سینمایی‌های مختلفی قرار است به پخش برسند.

منوچهر والی‌زاده طی روزهای اخیر به دلیل افت فشار در بیمارستان بستری شد و در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشت.


منوچهر والی‌زاده امروز از بیمارستان مرخص شد و حالش بهتر است. وی گفت که باید ۲ روز استراحت کند تا دوره نقاهت کامل شود. پس از استراحت، وی دوباره برای دوبله اثر سینمایی‌های نوروزی به کار خواهد رفت. والی‌زاده به دلیل افت فشار در بیمارستان بستری شده بود و در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *