آغاز پخش برنامه “موتورها” از شبکه پویا/ پوستر و تیزر رسمی منتشر شد

آغاز پخش «موتورها» از شبکه پویا/ پوستر و تیزر رسمی منتشر شد


سریال انیمیشن ۵۰ قسمتی “موتورها” محصولی از مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی حسن اسدی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی، در شبکه پویا روی آنتن رفته است. این انیمیشن برای کودکان ۵ تا ۹ ساله طراحی شده و روایت خیالی ماجراهای “سوسو” موتور سیکلت ۷ ساله را در دنیایی فانتزی و مبارزه بین شخصیت‌های مکانیکی و انسانی به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های اصلی این انیمیشن شامل “سوسو”، “سی سی”، “فرزی”، “زوم زوم” و “باباگازی” هستند که با تکنیک کات اوت دوبعدی ساخت و ساز شده‌اند.


دریافت
13 MB

به گزارش دیجیاتور ارتباطات سازمانی پروژه، سریال انیمیشن ۵۰ قسمتی «موتورها» محصولی از مرکز انیمیشن سوره است که به کارگردانی حسن اسدی، نویسندگی علی تهرانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی روانه آنتن شبکه پویا شد.

این مجموعه انیمیشن در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۳ هر روز صبح ساعت ۱۰:۳۰ میزبان مخاطبان خود در شبکه پویا می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۹:۱۵ خواهد بود. همچنین همزمان با آغاز پخش، از پوستر و تیزر «موتورها» که طراحی و ساخت آن به ترتیب برعهده محمد مظفری و مهدی اولادوطن بوده است، منتشر شد.

این پویانمایی که برای کودکان ۵ تا ۹ ساله تدارک دیده شده، در دنیای خیالی، تقابل میان شخصیت‌های به ظاهر مکانیکی ولی باطنیِ انسانی را روایت می‌کند.

«سوسو»، «سی سی»، «فرزی»، «زوم زوم» و «باباگازی» پنج شخصیت اصلی این انیمیشن ماجراجویانه هستند که با تکنیک کات اوت دوبعدی ساخت و ساز شده است.

مجموعه انیمیشن «موتورها» روایتگر قصه «سوسو» موتور سیکلت ۷ ساله‌ای است که به علت شغل پدر همراه با خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به شهر کوچکی با عنوان کلاچ تپه می‌شوند.


پویانمایی «موتورها» به کارگردانی حسن اسدی، نویسندگی علی تهرانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی را روایت می‌کند. این انیمیشن مخصوص کودکان ۵ تا ۹ ساله است و شامل پنج شخصیت اصلی به نام‌های «سوسو»، «سی سی»، «فرزی»، «زوم زوم» و «باباگازی» است. روایت خیالی این ماجراجویانه در دنیای خیالی، تضاد میان شخصیت‌های مکانیکی و انسانی آنها را به تصویر می‌کشد. روایت خیالی «سوسو»، موتور سیکلت ۷ ساله‌ای است که به همراه خانواده به شهر کلاچ تپه مهاجرت می‌کند. این انیمیشن از اول فروردین هر روز صبح ساعت ۱۰:۳۰ در شبکه پویا پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد در ساعت ۹:۱۵ انجام می‌شود. همچنین پوستر و تیزر این انیمیشن طراحی و تهیه شده توسط محمد مظفری و مهدی اولادوطن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *