پنج ایده غلط درباره بهینه‌سازی سایت را تشریح کنید

۵ تفکر اشتباه درباره سئو سایت

0 نظر


متن فوق درباره تفکرات اشتباهی است که عملکرد بهینه‌سازی موتور جستجو را ضعیف می‌کنند. می‌گوید که اطلاعات درست در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو کم است و باید از طریق دوره‌های آموزشی استاندارد و معتبر یاد گرفته شود. همچنین در مورد پنج تفکر اشتباه درباره بهینه‌سازی موتور جستجو صحبت می‌کند. اولین تفکر مرتبط با تکرار کلمه کلیدی در محتوا است که می‌گوید تعداد زیادی تکرار کلمه کلیدی در محتوا بهترین رتبه را به دست می‌دهد. دومین تفکر مرتبط با سرعت نتیجه‌گیری از بهینه‌سازی موتور جستجو است که ادعا می‌کند بهینه‌سازی موتور جستجو نتایج سریعی را به همراه دارد؛ اما واقعیت این است که بهینه‌سازی موتور جستجو زمان می‌برد. سومین تفکر مرتبط با تأثیر شبکه

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، برای هر دوره آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو، باورهای اشتباهی وجود دارد که عملکرد بهینه‌سازی موتور جستجو را ضعیف می‌کنند. برای ارتقا سایت در گوگل باید به نکات بهینه‌سازی موتور جستجو اهمیت زیادی بدهید. هر گونه اطلاعاتی که در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو به دست می‌آورید، کاملاً درست نیستند. شما باید سعی کنید نکات درست را از طریق دوره‌های آموزشی استاندارد و معتبر یاد بگیرید. وجود این تفکرات به طرز فکر افراد مختلف با تجربیات خوب و بد در زمینه بهینه‌سازی موتور جستجو وابسته است.

در این مطلب ۵ مورد از مهم‌ترین تفکرات اشتباه بهینه‌سازی موتور جستجو را به شما توضیح می‌دهیم تا در روند آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو و استفاده در سایت، به آنها توجه نمائید.

یک بار بهینه‌سازی موتور جستجو سایت را انجام داده ایم و نیاز به تکرار ندارد

برخی مواقع بهینه‌سازی موتور جستجو یک سایت به طور کامل در بازه زمانی مشخص بررسی و با توجه به استاندارها اصلاح می‌شود. باید این نکته را بدانید که بهینه‌سازی موتور جستجو به صورت روزانه در حال تغییر است و استانداردهای آن به روز می‌شوند. کسانی که تلاش برای ساخت بهینه‌سازی موتور جستجو بهتر را متوقف می‌کنند، متوجه کم شدن بازدید سایت خود خواهند شد. شما برای دیده شدن باید به صورت روزانه فعالیت‌های مختلفی مانند ساخت و ساز محتوا در سایت داشته باشید. گوگل به آپدیت محتوای سایت شما اهمیت زیادی می‌دهد.

با تکرار کلمه کلیدی در محتوا، رتبه بهتری در گوگل کسب می‌کنیم

این باور که تعداد تکرار زیاد کلمه کلیدی در محتوا باعث بهبود رتبه بندی می‌شود یک تفکر کاملاً قدیمی است. قبلاً این باور در بین افراد وجود داشت و خوانایی و کیفیت محتوا با تکرار کلمه کلیدی پایین می‌آمد. اکنون گوگل روی این موضوع حساس شده و اجازه نوشتن تعداد زیادی کلمه کلیدی به شما داده نمی‌شود. با رعایت چگالی درست کلمه کلیدی و آموزش استفاده از آن در دوره آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو، وضعیت سایت بهتر می‌شود.

بهینه‌سازی موتور جستجو سریع نتیجه می‌دهد

این باور که بهینه‌سازی موتور جستجو خیلی سریع کیفیت و رتبه سایت را بهبود می بخشد کاملاً اشتباه است. شاید برخی معرفی محصولات اشتباه قول پیشرفت با کمک بهینه‌سازی موتور جستجو در چند روز را بدهند که کاملاً اشتباه گفته‌اند. موتورهای جستجو برای بررسی یک سایت فاکتورهای بسیار مختلفی را در نظر می‌گیرند و نتیجه دادن رعایت بهینه‌سازی موتور جستجو در طول زمان مشخص می‌شود. بهینه‌سازی موتور جستجو خیلی پیچیده نیست و باید به صورت اصولی آموزش ببینید. برای آموزش حضوری یا غیر حضوری بهینه‌سازی موتور جستجو می‌توانید از دوره آموزشی نیوسئو کمک بگیرید.

نیوسئو به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده دوره آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو در ایران، درباره یکی از مزیت‌های بهینه‌سازی موتور جستجو، اینگونه گفته است:

“مزیت‌های بهینه‌سازی موتور جستجو بی انتها است. بهینه‌سازی موتور جستجو هوشمندانه‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. بهینه‌سازی موتور جستجو به شما تردد، رنک، فروش، بازدید و … را هدیه می‌کند. مطمئن باشید در همین لحظه که در حال مطالعه این مقاله هستید، بسیاری از رقبایتان، پیاده سازی تکنیک‌های یک دوره آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو را شروع کرده اند.

بستر نرم‌افزاری مجازی تأثیری در بهینه‌سازی موتور جستجو ندارد

برخی افراد بر این باورند که تبلیغاتیک سایت از طریق رسانه‌های مجازی تأثیری روی بهینه‌سازی موتور جستجو ندارد. باید به شما بگوییم این باور کاملاً اشتباه است؛ زیرا از طریق بستر نرم‌افزاری مجازی، سایت به افراد مختلف معرفی می‌شود. با بالا رفتن اشتراک گذاری مطالب سایت و ساخت لینک قطعاً بهینه‌سازی موتور جستجو دچار تحول خواهد شد. درگیر شدن مخاطب با محتوای سایت شما و بازدید از صفحات مختلف، یک امتیاز مثبت در بهینه‌سازی موتور جستجو خواهد بود.

بهینه‌سازی موتور جستجو کلاهبرداری است

شاید این جمله را زیاد شنیده باشید که بهینه‌سازی موتور جستجو یک روش کلاهبرداری است. این باور کاملاً اشتباه است و یک سایت بدون بهینه‌سازی موتور جستجو هیچ کارایی مثبتی برای شما نخواهد داشت. در صورتی که آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو به صورت اصولی باشد، قطعاً شما به این باور می‌رسید که بهینه‌سازی موتور جستجو لازمه هر کسب و کار اینترنتی است. کسانی که روی بهینه‌سازی موتور جستجو اصولی و فروش و معرفی محصولات درست محتوا تمرکز کرده اند، قطعاً تردد بازدید سایت خود را به صورت صعودی مشاهده می‌کنند.

سرمایه گذاری در بهینه‌سازی موتور جستجو بهترین راه حل برای رسیدن به موفقیت است. آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو رایگان یک راه حل آسان و کم هزینه برای یادگیری و به کار بردن اصول بهینه‌سازی موتور جستجو در سایت خواهد بود. در واقع افرادی بهینه‌سازی موتور جستجو را کلاهبرداری می‌دانند که هیچ تلاشی برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجو سایت خود انجام نداده اند و انتظار پیشرفت کسب و کار را دارند.

۵ تفکر اشتباه درباره سئو سایت

سخن آخر

با توجه به مواردی که گفته شد همه آن چیزی که در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو می‌شنوید، حتماً درست نخواهد بود. شما باید با شرکت در دوره آموزش بهینه‌سازی موتور جستجو این اصول را یاد گرفته و باورهای غلط را دور بریزید. کسانی که به این تفکرات اشتباه توجه می‌کنند، قطعاً هیچ پیشرفتی نخواهند داشت.

دنیای بهینه‌سازی موتور جستجو بسیار گسترده است و هر روز نیز نکات جدیدی به آن اضافه می‌شود. شما برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل باید با کمک یک مؤسسه معتبر آموزش دیده و آن آموزش‌ها را به اجرا در بیاورید. مطالعه زیاد و مشورت با افراد باتجربه می‌تواند در این راه کمک مفیدی برای شما باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


با توجه به مواردی که در این متن بیان شده، برخی باورهای اشتباه در مورد بهبود بهینه‌سازی موتور جستجو سایت وجود دارد. این باورها شامل این موارد است:

1. انجام بهینه‌سازی موتور جستجو یک بار کافی است و نیاز به تکرار ندارد.
2. تکرار کلمه کلیدی در محتوا منجر به بهبود رتبه سایت در گوگل می‌شود.
3. بهینه‌سازی موتور جستجو به سرعت و بدون نیاز به زمان کافی بهبود می‌بخشد.
4. رسانه‌های مجازی تأثیری در بهبود بهینه‌سازی موتور جستجو ندارند.
5. بهینه‌سازی موتور جستجو یک روش کلاهبرداری است و بدون آن هیچ کارایی برای سایت وجود ندارد.

به همین دلیل، برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجو سایت بهتر است نکات درست و قابل ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *