بستر بله با ۴۰ هزار ربات؛ فرصتی برای رشد کسب‌وکارها

۴۰ هزار ربات در بله؛ بستری برای رونق کسب‌وکارها


انتقال ربات‌های تلگرامی به بله با توجه به سازگاری API تلگرام با این برنامه تلفن همراه امکان‌پذیر است و تاکنون نزدیک به ۴۰۰۰۰ ربات در بله راه‌اندازی شده‌است. بازوها نام‌گذاری شده‌اند و به عنوان دستیارانی کاربردی برای کاربران‌ عمل می‌کنند. بازوها در حوزه‌های مختلفی مانند پرداخت، بازی، AI، فروش و کسب‌وکار، سازماندهی گروه و کانال، آزمایش ایده‌های استارتاپی و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند. از این بازوها می‌توان به عنوان دستیاران فروش و کسب‌وکار یا ابزارهای سازماندهی کانال و گروه در بله استفاده کرد. توسعهٔ بازو در بله با استفاده از زبان‌های مختلف کدنویسی فراهم شده‌ است و هدف این برنامه تلفن همراه ایجاد بستری معتبر و امن برای ایده‌پردازان با کمترین هزینه است.

به گزارش دیجیاتور، با توجه به سازگاری API تلگرام با برنامه تلفن همراه بله، انتقال ربات‌های تلگرامی به بله به‌راحتی امکان‌پذیر است و این مورد یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه تلفن همراه محسوب می‌شود. تاکنون، نزدیک به ۴۰۰۰۰ ربات در بله راه‌اندازی شده‌است و روزانه بیش از ۳۵ هزار نفر از این ربات در زمینه‌های مختلف برای پیشبرد فعالیت‌های خود استفاده‌ می‌کنند. در بله، ربات‌ها «بازو» نام‌گذاری شده‌ است؛ چراکه مانند یک بازوی کمکی برای کاربران‌ عمل می‌کند.

بازوها در بله، جایگزین مناسبی برای وبسایت هستند؛ زیرا ایجاد وبسایت‌ها برای بسیاری از کسب‌وکارها هزینۀ زیادی به همراه دارد، درحالی‌که توسعهٔ بازو هزینه و انرژی کمتری برای راه‌اندازی نیاز دارد و تمامی کاربران بله می‌توانند از آن برای اهداف مختلف استفاده کنند.

بله، بازوهای بله در حوزه‌های پرداخت، بازی، AI، دستیار فروش و کسب‌وکار، ابزارهای‌ سازماندهی گروه و کانال، آزمایش ایده‌های استارتاپی و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند:

در حوزهٔ پرداخت، قابلیت «درخواست پول» و وجود «کیف پول» در بله، امکان توسعهٔ بازوهایی که مبتنی بر پرداخت هستند را فراهم کرده است و کاربران می‌توانند در بستری امن، انتقال پول خود را انجام دهند.

در بخش بازی، برنامه تلفن همراه بله امکان توسعهٔ بازی‌هایی که به لحاظ دانش پیاده‌سازی ساده هستند و در عین حال می‌توانند مخاطبان زیادی را در بله داشته باشند ایجاد کرده است.

بازوهایی مبتنی بر AI که امکان پیاده‌سازی ربات‌های هوشمند در دسته‌های رسانه‌ای متفاوت مانند متن، عکس، اثر سینمایی و… را با استفاده از زیرساخت بازو در بله فراهم می‌کند.

می‌توان از بازوها به عنوان دستیار فروش و کسب‌وکار کمک گرفت تا اقدامات سخت و زمان‌بر فرآیند فروش را از طریق توسعهٔ بازو در بله انجام دهد. توسعهٔ بازو به‌عنوان یک ابزار کمکی برای سازماندهی کانال و گروه در بله، یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت بازوها در بله است. برای آزمایش ایده‌های نرم‌افزاری بدون نیاز به توسعهٔ یک برنامه تلفن همراه با هزینه‌های زیاد، می‌توانید از زیرساخت بازو در بله استفاده کنید.

توسعهٔ بازو در بله، با استفاده از زبان‌های مختلف کدنویسی فراهم شده‌ است که با هر ایده‌ای قابلیت رشد و معرفی برای تمامی ۲۰ میلیون کاربر بله را داشته باشد.

برنامه تلفن همراه بله، با چشم‌انداز تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که بستری معتبر و امن برای ایده‌پردازان ایجاد کند تا بتوانند با صرف کمترین هزینه، کسب‌وکار و ایده‌های خلاقانهٔ خود را توسعه دهند و به تمامی مردم معرفی کنند.


با توجه به سازگاری API تلگرام با برنامه تلفن همراه بله، ربات‌های تلگرامی به بله منتقل می‌شوند و این ویژگی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه تلفن همراه است. تاکنون نزدیک به ۴۰۰۰۰ ربات در بله راه‌اندازی شده‌اند و روزانه بیش از ۳۵ هزار نفر از این ربات‌ها استفاده می‌کنند. بازوها در بله جایگزین مناسبی برای وبسایت هستند زیرا ایجاد وبسایت‌ها هزینه زیادی دارد ولی توسعه بازوها هزینه کمتری دارد. برای اهداف مختلف می‌توان از بازوها در بله استفاده کرد. بازوهای بله در حوزه‌های پرداخت، بازی، AI، دستیار فروش و کسب‌وکار، ابزارهای‌ سازماندهی گروه و کانال، آزمایش ایده‌های استارتاپی و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند. در حوزهٔ پرداخت بازوها امکان توسعهٔ بازوهایی که بر پایه پرداخت هستند را فراهم می‌کنند. در بخش بازی برنامه تلفن همراه بله امکان توسعهٔ بازی‌هایی که ساده هستند و مخاطبان زیادی را جذب می‌کنند وجود دارد. بازوهای مبتنی بر AI امکان پیاده‌سازی ربات‌های هوشمند را در بله فراهم می‌کنند. بازوها می‌توانند به عنوان دستیار فروش و کسب‌وکار استفاده شوند تا اقدامات سخت فرآیند فروش را به تسهیل کنند. توسعهٔ بازوها به‌عنوان یک ابزار کمکی برای سازماندهی کانال و گروه در بله مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان از بازوها برای آزمایش ایده‌های نرم‌افزاری بدون نیاز به توسعهٔ یک برنامه تلفن همراه با هزینه‌های زیاد استفاده کرد. توسعهٔ بازو در بله با استفاده از زبان‌های مختلف کدنویسی صورت می‌گیرد و می‌تواند برای تمامی کاربران بله قابل رشد و معرفی باشد. برنامه تلفن همراه بله در تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران تلاش می‌کند و بستری معتبر و امن برای ایده‌پردازان فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *