تأیید می شود کیسه های نانویی فریزر با خاصیت ۱۰ بار استفاده

کیسه فریزرهای نانویی با قابلیت ۱۰ بار مصرف


شرکت پگاه گوشه کیسه‌های فریزر نانویی ساخت و ساز می‌کند که می‌توان آن‌ها را تا ۱۰ بار استفاده کرد بدون این که خواص آن‌ها کاهش پیدا کند. اضافه کردن جزء نانویی به این کیسه‌ها منجر به افزایش ماندگاری مواد غذایی و کاهش دورریز و آسیب کم‌تر به اکوسیستم می‌شود. این کیسه‌ها دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو و تست‌های سازمان سلامت نیز هستند. در آینده این محصول با طراحی و بسته‌بندی جدید به بازار عرضه می‌شود و از مزیت‌های آن می‌توان به افزایش زمان ماندگاری مواد غذایی و عدم تغییر در عطر و مزه مواد غذایی اشاره کرد. این کیسه نانویی همچنین از اکسیداسیون در سطح مواد پروتئینی جلوگیری می‌کند و دورریز مواد غذایی را به حداقل می‌رساند. بخشی از مواد اولیه این کیسه‌ها توسط شرکت خود و بخشی نیز توسط یک شرکت نانوی ایرانی تهیه می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ستاد نانو، پگاه گوشه، مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت در این باره گفت: کیسه فریزرهای نانویی این شرکت را می‌توان تا ۱۰ بار استفاده کرد بدون این که افت خواص داشته باشد. افزودن جزء نانویی در این کیسه موجب افزایش ماندگاری مواد غذایی و کاهش دورریز و آسیب کمتر به اکوسیستم در این محصول نانویی شده است.

گوشه افزود: این محصول دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو بوده و تست‌های مربوط به سازمان سلامت را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. از آنجایی که کیسه فریزر با مواد غذایی در ارتباط است، باید آزمون‌های متعددی برای دریافت پروانه محصول انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده این محصول با طراحی و بسته‌بندی جدیدی به بازار عرضه می‌شود، خاطر نشان کرد: قرار است کیسه فریزرها در دو سایز مختلف عرضه شوند. از مزیت‌های این کیسه‌ها می‌توان به افزایش زمان ماندگاری محصولات غذایی در آن اشاره کرد، به طوری که تا ۳ برابر طولانی‌تر مواد غذایی را نگه می‌دارد و در عین حال عطر و مزه مواد غذایی در آن تغییر نمی‌کند.

مدیر عامل این شرکت اضافه کرد: این کیسه نانویی همچنین از اکسیداسیون در سطح مواد پروتئینی نظیر گوشت جلوگیری می‌کند و دور ریز مواد غذایی را به حداقل می‌رساند. از هر کیسه فریزر می‌توان بین ۵ تا ۱۰ بار استفاده کرد که این موضوع میزان مصرف کیسه را به حداقل می‌رساند و آسیب کمتری به اکوسیستم می‌رساند.

به گفته وی بخشی از مواد اولیه مصرفی توسط خود شرکت و بخشی نیز از یک شرکت نانویی ایرانی تهیه می‌شود.

این شرکت کیسه نگهداری مواد غذایی آنتی‌باکتریال حاوی نانو ذرات اکسید روی را به بازار عرضه می‌کند و با استفاده از فناوری‌های روز محصولات مختلفی از جمله کیسه پسماند، دستکش یکبار مصرف، سلفون، کیسه فریزر و سفره یکبار مصرف به بازار عرضه می‌کند.


می‌توان کیسه فریزرهای نانویی این شرکت را تا ۱۰ بار استفاده کرد بدون افت خواص داشته باشد. افزودن جزء نانویی در این کیسه موجب افزایش ماندگاری مواد غذایی و کاهش دورریز و آسیب کمتر به اکوسیستم در این محصول نانویی شده است. این محصول دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو بوده و تست‌های مربوط به سازمان سلامت را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. قرار است کیسه فریزرها در دو سایز مختلف عرضه شوند. این کیسه نانویی همچنین از اکسیداسیون در سطح مواد پروتئینی نظیر گوشت جلوگیری می‌کند و دور ریز مواد غذایی را به حداقل می‌رساند. از هر کیسه فریزر می‌توان بین ۵ تا ۱۰ بار استفاده کرد که این موضوع میزان مصرف کیسه را به حداقل می‌رساند و آسیب کمتری به اکوسیستم می‌رساند. آنتی‌باکتریال حاوی نانو ذرات اکسید روی می‌تواند به بازار عرضه شود و با استفاده از فناوری‌های روز محصولات مختلفی را به بازار عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *