کنسرت “سحر بر همگان سِحر می‌زند” به تعویق افتاد/ حضور دوباره نوازندگان تنبور در ارسباران

کنسرت «سِحر سَحر» تمدید شد/ حضور مجدد تنبورنوازان طرز در ارسباران


گروه “تنبورنوازان طرز” تصمیم گرفته‌اند بعد از استقبال موفقیت‌آمیز کنسرت اول خود، کنسرتی دیگر را در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار کنند. این کنسرت در دو بخش برگزار خواهد شد و در بخش اول، نوازندگان تنبور، سه‌تار، تنبک و عود به همراه یک خواننده روی صحنه حضور خواهند داشت. در بخش دوم نیز، با اضافه شدن تنبورنوازان، ترکیب گروه کامل خواهد شد. اشعار این کنسرت از سروده‌های مولانا، حمید عابدیها و ابوسعید ابوالخیر انتخاب شده است. گروه “تنبورنوازان طرز” که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است، قبلاً کنسرت‌های زیادی را در سراسر ایران برگزار کرده و در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف شرکت کرده است. این کنسرت به نام “سِحر سَحر” و با آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج در تهویه‌کنندگی یاسر یگانه در سالن فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، گروه «تنبورنوازان طرز» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی فرشید کاکاوند، پس از استقبال مخاطبان از کنسرت اول این گروه، روز هجدهم دی یک بار دیگر در فرهنگسرای ارسباران تهران به صحنه می‌روند.

این کنسرت در ۲ بخش به صحنه می‌رود که در بخش اول نوازندگانِ تنبور، سه‌تار، تنبک و عود به همراه خواننده روی صحنه می‌آیند و در بخش دوم با اضافه شدن تنبورنوازان، ترکیب گروه کامل می‌شود. اشعار این کنسرت از سروده‌های مولانا، حمید عابدیها و ابوسعیدابوالخیر انتخاب شده‌اند.

گروه «تنبورنوازان طرز» از سال ۱۳۸۱ شکل گرفته و تاکنون کنسرت‌های متعددی در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برده و در جشنواره‌ها و رویدادهای بسیاری هم شرکت کرده است. کنسرت «سِحر سَحر» اجرای بخشی از قطعات آلبومی به همین نام و البته چند قطعه‌ تازه‌ دیگر است.

کنسرت «سِحر سَحر» به آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج، ۱۸ دی ۱۴۰۲ به تهیه‌کنندگی یاسر یگانه در سالن فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.


کنسرت “سِحر سَحر” با حضور گروه «تنبورنوازان طرز» با صدای وحید تاج و آهنگسازی فرشید کاکاوند در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در بخش اول کنسرت، نوازندگان تنبور، سه‌تار، تنبک و عود به همراه خواننده روی صحنه می‌آیند، و در بخش دوم با پیوستن تنبورنوازان، ترکیب گروه کامل می‌شود. این کنسرت شامل اشعاری است که از سروده‌های مولانا، حمید عابدیها و ابوسعیدابوالخیر انتخاب شده‌اند. گروه «تنبورنوازان طرز» تاکنون در کنسرت‌ها و جشنواره‌های مختلف شهرهای ایران شرکت کرده است. کنسرت “سِحر سَحر” به آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج توسط یاسر یگانه تهیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *