“کت چرمی” و “شماره ۱۰” به مقصد داکا مسافرت کردند.

«کت چرمی» و «شماره ۱۰»  مسافر داکا شدند


در جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی “داکا”، سه اثر سینمایی سینمایی ایرانی شامل “شماره ۱۰” به کارگردانی حمید زرگرنژاد، “کت چرمی” به کارگردانی حسین میرزامحمدی و “کاپیتان” به کار گردانی محمد حمزه‌ای انتخاب شده‌اند. اثر سینمایی “شماره ۱۰” روایت خیالی رزمندگان ایرانی را در دوران منازعه تحمیلی روایت می‌کند، “کت چرمی” درباره بررسی یک باند فساد مالی و ترانزیت مواد مخدر است و “کاپیتان” زندگی عیسی را به تصویر می‌کشد. این جشنواره از بیستم تا بیست و هشتم ژانویه ۲۰۲۴ در بنگلادش برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اثر سینمایی‌ سینمایی «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری، روایت‌گر روایت خیالی یکی از رزمندگان ایرانی است که اواخر منازعه تحمیلی به اسارت درمی‌آید و می‌خواهد از اردوگاه فرار کند در بخش رقابتی سینمای آسیا جشنواره داکا و «کت‌ چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی که قصه عیسی فرهمند، بازرس سازمان بهزیستی است که در حین بررسی تخلفات مالی یکی از مراکز، متوجه یک باند فساد مالی و ترانزیت مواد مخدر توسط دختران بد سرپرست می‌شود در بخش سینمای جهان این جشنواره حضور پیدا می‌کنند.

پیش از این نیز اثر سینمایی سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سید صابر امامی که روایت‌گر زندگی عیسی، نوجوانی است که آرزوی دیدن دریا را دارد برای حضور در بخش رقابتی اثر سینمایی‌های کودکان جشنواره داکا انتخاب شده بود.

بیست ‌و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی «داکا» از بیستم تا بیست‌ و هشتم ژانویه ۲۰۲۴ برابر با سی‌ام دی‌ تا هشتم بهمن‌ در بنگلادش برگزار می‌شود.


اثر سینمایی سینمایی «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری، روایت‌گر روایت خیالی یکی از رزمندگان ایرانی است که اواخر منازعه تحمیلی به اسارت درمی‌آید و می‌خواهد از اردوگاه فرار کند در بخش رقابتی سینمای آسیا جشنواره داکا و «کت‌ چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی که قصه عیسی فرهمند، بازرس سازمان بهزیستی است که در حین بررسی تخلفات مالی یکی از مراکز، متوجه یک باند فساد مالی و ترانزیت مواد مخدر توسط دختران بد سرپرست می‌شود در بخش سینمای جهان این جشنواره حضور پیدا می‌کنند. اثر سینمایی سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سید صابر امامی که روایت‌گر زندگی عیسی، نوجوانی است که آرزوی دیدن دریا را دارد برای حضور در بخش رقابتی اثر سینمایی‌های کودکان جشنواره داکا انتخاب شده بود. بیست ‌و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی «داکا» از بیستم تا بیست‌ و هشتم ژانویه ۲۰۲۴ برابر با سی‌ام دی‌ تا هشتم بهمن‌ در بنگلادش برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *