مستند جام جهانی در نتفلیکس: از مسی تا رونالدو، کاپیتان‌های جهان

«کاپیتان‌های جهان» از مسی تا رونالدو در نتفلیکس/مستند جام جهانی


سریال “کاپیتان‌های جهان” ساخته‌ی نتفلیکس و فیفاپلاس است که درباره‌ی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ برگزار شده در قطر است. در این سریال شش قسمتی، ستارگان فوتبالی معروفی مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه حضور دارند. سریال تلاش بازیکنان برای برنده شدن و رسیدن به قطر را نشان می‌دهد. در تیزر سری جدید این سریال، مکالمات و مصاحبه‌هایی با این ستارگان و دیگر بازیکنان برجسته ظاهر شده است. “کاپیتان‌های جهان” قرار است در مطالعات تاریخی ۳۰ دسامبر پخش شود. سایر مستندهای ورزشی منتشر شده توسط نتفلیکس شامل مجموعه “کوارتربک” درباره‌ی فوتبال آمریکایی است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از هالیوود ریپورتر، نتفلیکس اولین تریلر سریال فوتبال محور خود «کاپیتان‌های جهان» را به اشتراک گذاشت.

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه از جمله ستارگان فوتبالی هستند که در این سریال ۶ قسمتی که ۳۰ دسامبر پخش می‌شود، حضور دارند.

غول استریمینگ و فیفاپلاس سفارش‌دهنده این پروژه ۶ قسمتی هستند که ۳۰ دسامبر پخش می‌شود تا پشت صحنه مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را که در نوامبر و دسامبر همان سال برگزار شد تصویر کند. این مجموعه دنباله‌ای بر مجموعه «کاپیتان‌ها» سال ۲۰۲۲ است که تصویرکننده تلاش بازیکنان برای برنده‌شدن و رسیدن به قطر بود.

در تیزر سری جدید که جمعه منتشر شد، برخی از اثر سینمایی‌ها و مصاحبه‌های اختصاصی این مجموعه شامل گفت‌وگوهایی با لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، هری کین، گرت بیل و سیمون کیار از چهره‌های قابل توجه در مرکز توجه است.

مسی در یک لحظه به دوربین گفت: این یک جام جهانی است و واقعا سخت است. می‌خواهیم بجنگیم. در جای دیگری از تیزر، رونالدو تمرکز خود را پنهان نمی‌کند و می‌گوید: همه می‌خواهند برنده شوند.

فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ برگزار شد و تیم ملی مسی، آرژانتین، تیم فرانسوی امباپه را در ضربات پنالتی شکست داد. مسی که در حال حاضر در باشگاه فوتبال لیگ برتر اینتر میامی بازی می‌کند، ۸ توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن دریافت کرده است.

نت‌فلیکس در سال‌های اخیر تعدادی مستند ورزشی منتشر کرده که «کوارتربک» درباره فوتبال آمریکایی از جمله آن‌ها است که اوایل سال ۲۰۲۳ برای اولین‌بار پخش شد و بر پاتریک ماومز، کرک کازینز و مارکوس ماریوتا تمرکز داشت.


سریال “کاپیتان‌های جهان” توسط نتفلیکس به اشتراک گذاشته شده است. این سریال شامل شش قسمت است و استریمینگ نتفلیکس و فیفاپلاس سفارش دهنده این پروژه هستند. هدف این مجموعه، تصویرکندن پشت صحنه مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ است. این سریال به دنباله‌ای بر سریال “کاپیتان‌ها” سال ۲۰۲۲ است که تلاش بازیکنان برای برنده‌شدن و رسیدن به قطر را تصویر می‌کند. در تیزر سری جدید این سریال، مصاحبه‌ها و اثر سینمایی‌های اختصاصی با برخی از ستارگان فوتبال از جمله لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه نشان داده شده است. به علاوه، شماجوانترین بازیکن مطالعات تاریخی فوتبال لیونل مسی، برگزیده توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن است. نتفلیکس در سال‌های اخیر تعدادی مستند ورزشی را منتشر کرده است و مستند “کوارتربک” هم از جمله آن‌ها است که درباره فوتبال آمریکایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *