مراسم تجلیل از هنرمندان و فرهنگیان، کاروان “هفت بحرهنر” به سمت شهر کرمان حرکت می‌کند.

کاروان «هفت بحرهنر» به کرمان می‌رود/ تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر


صندوق اعتباری آثار خلاقانه در روز چهارم دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، مسئولان محلی و اصحاب میراث و آثار خلاقانه، مراسم تجلیل از اصحاب میراث و آثار خلاقانه در شهر بم برگزار می‌کند. در این مراسم، علاوه بر افراد نامدار و هنرمندان تهران، هنرمندان استانی و شهرستان‌ها نیز دعوت شده‌اند. اهداف برگزاری این مراسم شامل فراهم‌کردن زمینه دیدار و ارتباط نزدیک هنرمندان جوان با نامداران حوزه میراث و آثار خلاقانه و معرفی شهرهای خلاق و دارای ویژگی‌های خاص فرهنگی و هنری همچنین تکریم هنرمندان پرورش یافته در این شهرها است. این مراسم پیش‌تر در استان‌های زنجان، گیلان، اردبیل و خوانسار برگزار شده و برنامه‌ریزی شده است که در سایر استان‌ها نیز ادامه یابد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی صندوق اعتباری آثار خلاقانه، در سالروز لرزه‌نگاری ناگوار بم و با هدف گرامیداشت یاد و نام هنرمندان این دیار داغدار، مراسم تجلیل از اصحاب میراث و آثار خلاقانه بم در روز دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری، مسئولان محلی و اصحاب میراث و آثار خلاقانه در سالن پرستو ارگ جدید بم برگزار می شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته مقرر شده تا تمرکز حضور فقط مختص هنرمندان و نامداران تهران نباشد بلکه هنرمندان شاخص استانی، شهرها و شهرستان‌های تابعه استان‌ها نیز همراه با خانواده‌های خود در این‌گونه مراسم‌ها حضور داشته باشند.

فراهم‌کردن زمینه دیدار و ارتباط نزدیک هنرمندان جوان با نامداران حوزه میراث و آثار خلاقانه و معرفی شهرهای خلاق و دارای ویژگی‌های خاص فرهنگی و هنری همراه با تکریم هنرمندان پرورش یافته در این شهرها از جمله اهداف برگزاری این مراسم به شمار می‌رود.

پیش‌تر آیین نکوداشت هنرمندان و نامداران میراث و آثار خلاقانه استان‌های زنجان، گیلان، اردبیل و نخستین بار در شهر خوانسار، توسط صندوق اعتباری آثار خلاقانه برگزار و مورد استقبال اهالی میراث و آثار خلاقانه، پیشکسوتان، نامداران، خانواده‌ها و مردم استان‌ها قرار گرفت.

بر اساس افق‌های ترسیم شده و برنامه‌ریزی انجام گرفته برگزاری این آیین همچنان در سایر استان‌ها نیز ادامه خواهد داشت.


در روز دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ مراسم تجلیل از اصحاب میراث و آثار خلاقانه بم در سالن پرستو ارگ جدید بم برگزار می شود. در این مراسم تمرکز حضور بر هنرمندان و نامداران تهران نخواهد بود و هنرمندان شاخص استانی و شهرستان‌های تابعه استان‌ها نیز در این مراسم حضور خواهند داشت. این مراسم با هدف فراهم‌کردن زمینه دیدار و ارتباط نزدیک هنرمندان جوان با نامداران حوزه میراث و آثار خلاقانه و معرفی شهرهای خلاق و دارای ویژگی‌های خاص فرهنگی و هنری برگزار می‌شود. پیش‌تر آیینهای مشابه در استان‌های زنجان، گیلان، اردبیل و خوانسار برگزار شده و با استقبال گسترده اهالی میراث و آثار خلاقانه مواجه شده‌اند. طبق برنامه‌های ترسیم شده، برگزاری این آیین در سایر استان‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *