اثر سینمایی «چپ دست» به عنوان برنده جایزه در جشنواره اسپانیایی معرفی شد.

«چپ دست» از جشنواره اسپانیایی جایزه گرفت


اثر سینمایی کوتاه “چپ دست” نوشته و کارگردانی نسرین محمدپور بوده و تهیه‌کنندگی آن توسط فریبا عرب انجام شده است. این اثر سینمایی توانسته تندیس و جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره نگاه تابو را دریافت کند. جشنواره نگاه تابو با هدف مطالعه تابوهای کشورها با استفاده از زبان هنر هفتم برگزار می‌شود. هدف اصلی این جشنواره ایجاد انگیزه در هنرمندان و سازندگان است تا دیدگاه خود را درباره مفهوم “تابو” نشان دهند. اثر سینمایی “چپ دست” در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و در برخی از آن‌ها جوایزی را از آن خود کرده است. گروه بازیگران این اثر سینمایی شامل یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی و دیگر هنرمندان می‌باشند. بین‌المللی کردن این اثر سینمایی به عهده فرست اسکرین است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اثر سینمایی کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه‌کنندگی فریبا عرب (کمپانی CHOSEN IMAGE) تندیس و جایزه ویژه هیات داوران دهمین جشنواره نگاه تابو را از آن خود کرد.

دهمین جشنواره «نگاه تابو» که در شهر زاراگوزا اسپانیا برگزار شد، با هدف بررسی تابوهای کشورها با زبان هنر هفتم است. هدف این جشنواره ایجاد انگیزه در هنرمندان و سازندگان است تا دیدگاه خود را نسبت به مفهوم «تابو» نشان دهند؛ مفهومی که گسترده و متنوع است و رویاها، ناخودآگاه، جهان های ذهنی و ارواح ساکن در آنها، رمز و راز، جادو و … را در بر می‌گیرد.

اثر سینمایی کوتاه «چپ دست» پیش از این علاوه بر حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی، در جشنواره ورودی اسکار ددسنتر آمریکا حضور داشت و از بیست و چهارمین دوره جشنواره اثر سینمایی زنان سئول در بخش رقابت بین المللی، جایزه bnp را از آن خود کرد. مدال افتخار سیزدهمین جوایز آکادمی ایسفا (انجمن اثر سینمایی کوتاه ایران)، جایزه ویژه تماشاگران جشنواره Gobeklitepe ترکیه و همچنین جایزه بهترین اثر سینمایی جشنواره پوزیتیو یونان از دیگر جوایز این اثر سینمایی کوتاه است.

یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی‌فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی، بازیگران این اثر سینمایی کوتاه هستند.

پخش بین‌الملل این اثر سینمایی کوتاه برعهده فرست اسکرین (مجتبی عبدالرحیم‌خان) است.


اثر سینمایی کوتاه «چپ دست» تندیس و جایزه ویژه هیات داوران دهمین جشنواره نگاه تابو را از آن خود کرد. دهمین جشنواره “نگاه تابو” با هدف بررسی تابوهای کشورها با زبان هنر هفتم برگزار شد و این جشنواره به هنرمندان و سازندگان انگیزه می‌دهد تا دیدگاه خود را نسبت به مفهوم “تابو” نشان دهند؛ مفهومی که گسترده و متنوع است و رویاها، ناخودآگاه، جهان های ذهنی و ارواح ساکن در آنها، رمز و راز، جادو و … را در بر می‌گیرد. اثر سینمایی کوتاه «چپ دست» علاوه بر حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی، در جشنواره ورودی اسکار ددسنتر آمریکا حضور داشت و از بیست و چهارمین دوره جشنواره اثر سینمایی زنان سئول در بخش رقابت بین المللی، جایزه bnp را از آن خود کرد. مدال افتخار سیزدهمین جوایز آکادمی ایسفا (انجمن اثر سینمایی کوتاه ایران)، جایزه ویژه تماشاگران جشنواره Gobeklitepe ترکیه و همچنین جایزه بهترین اثر سینمایی جشنواره پوزیتیو یونان از دیگر جوایز این اثر سینمایی کوتاه است. بازیگران این اثر سینمایی کوتاه شامل یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی‌فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی هستند. پخش بین‌الملل این اثر سینمایی کوتاه بر عهده فرست اسکرین (مجتبی عبدالرحیم‌خان) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *