بسته بندی ۲۹۳ تجهیزات بازی و ۲۸ فضای تفریحی ناهموار استاندارد

پلمب ۲۹۳ تجهیزات بازی و ۲۸ مجموعه تفریحی غیراستاندارد


در ۹ ماه سال جاری، ۲۰۳۵ تجهیزات بازی استان تهران بازرسی شدند و به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ۲۹۳ تجهیز بازی و ۲۸ مجموعه تفریحی مجبور به پلمب شدند. همچنین برای بیش از ۲۶۴۷ تجهیز شهربازی، مجوز استاندارد توسط اداره‌کل استاندارد صادر شده است. تمامی تجهیزات تفریحی شامل شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها، زمین بازی و مراکز تفریحی آبی باید استاندارد اجباری را رعایت کنند و سازماندهی شهری‌های استان ملزم به همکاری با اداره‌کل استاندارد هستند تا از بهره‌برداری تجهیزات تفریحی غیراستاندارد مستقر در اراضی تحت سازماندهی خود جلوگیری کنند. در استان تهران ۲۱۱ شهربازی شناسایی شده است، که بیشترین تعداد آنها تحت تملک سازماندهی شهری‌های استان است.

به گزارش دیجیاتور، در ۹ ماه سال جاری، ۲۰۳۵ مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان تهران انجام شده و در نتیجه آن، ۲۹۳ تجهیز بازی و همچنین ۲۸ مجموعه تفریحی به دلیل رعایت نکردن الزامات استاندارد، پلمب شد. همچنین در این مدت، برای بیش از ۲۶۴۷ تجهیز شهربازی، مجوز استاندارد توسط این اداره‌کل استاندارد صادر شده است.

بر این اساس تمامی تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها، زمین بازی و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند و سازماندهی شهری‌های سطح استان ملزم و مکلف به همکاری با اداره‌کل استاندارد جهت جلوگیری از بهره‌برداری تجهیزات تفریحی غیراستاندارد مستقر در اراضی تحت سازماندهی خود هستند.

گفتنی است در استان تهران ۲۱۱ شهربازی شناسایی شده وجود دارد که از این تعداد، ۱۵۴ شهربازی روباز و در اراضی تحت تملک سازماندهی شهری‌های استان هستند.


در ۹ ماه سال جاری، از تجهیزات بازی استان تهران، ۲۰۳۵ مورد بازرسی صورت گرفته است. به دلیل رعایت نکردن الزامات استانداردها، ۲۹۳ تجهیز بازی و ۲۸ مجموعه تفریحی پلمب شدند. در این مدت، برای بیش از ۲۶۴۷ تجهیز شهربازی، مجوز استاندارد صادر شده است. تمامی تجهیزات تفریحی شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها، زمین بازی و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری هستند و سازماندهی شهری‌های استان ملزم به همکاری جهت جلوگیری از بهره‌برداری تجهیزات غیراستاندارد هستند. در استان تهران، ۲۱۱ شهربازی وجود دارد که از این تعداد، ۱۵۴ شهربازی روباز و در اراضی سازماندهی شهری‌های استان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *