پرهام دیباج و مشارکت او در برنامه “مدار بسته” در شبکه دو

پرهام دیباج به «مدار بسته» شبکه دو می‌آید


در برنامه “مدار بسته” در قسمت بیست و یکم، پرهام دیباج (کارشناس حفاظت جانوران و تنوع زیستی) با موضوع “اکوسیستم” حضور خواهد داشت. پرهام دیباج یکی از مجریان و تهیه‌کنندگان توانمند کشور در زمینه مستندهای زیست‌محیطی است و برنامه‌هایی مانند “طبیعت ۳۶۰ درجه” و “دار دو” را اجرا و برنامه “طبیعت ۳۶۰ درجه” را تهیه و ساخت و ساز کرده است. در این قسمت از برنامه، حسین رفیعی با پرهام دیباج درباره اکوسیستم گفتگو خواهد داشت. همچنین در این قسمت، دوربین مخفی با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی به سؤال‌ها و بازخوردهای مردم پرداخته و آنها را به نمایش می‌گذارد. برنامه “مدار بسته” کاری از گروه اجتماعی مالی شبکه دو است و با حضور پرهام دیباج، در دوشنبه ۴ دی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و روز بعد در ساعت ۱:۳۰ بامداد برابر با ۵ دی بازپخش خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو سیما، در بیست و یکمین قسمت برنامه «مدار بسته»، پرهام دیباج (کارشناس حفاظت جانوران و تنوع زیستی) با موضوع «اکوسیستم» در برنامه حضور خواهد داشت.

پرهام دیباج از مجریان و تهیه‌کنندگان توانمند کشورمان در عرصه مستندهای زیست‌محیطی است که برنامه‌های متعددی از جمله «طبیعت ۳۶۰ درجه» و «دار دو» را اجرا و برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» را تهیه و ساخت و ساز کرده است.

حسین رفیعی در استودیوی برنامه با این تهیه‌کننده توانمند کشورمان درخصوص موضوع «اکوسیستم» گفت‌وگو خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی مالی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که بیست و یکمین قسمت آن با حضور پرهام دیباج، دوشنبه ۴ دی حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد است.


پرهام دیباج، کارشناس حفاظت جانوران و تنوع زیستی، در برنامه “مدار بسته” به بحث درباره اکوسیستم می‌پردازد. او یکی از مجریان و تهیه‌کنندگان مستندهای زیست‌محیطی است و برنامه‌های متعددی را تهیه و اجرا کرده است. در این برنامه، پرهام دیباج با حسین رفیعی در مورد اکوسیستم گفت‌وگو می‌کند. همچنین، محمد شعبان پور و حسین رفیعی در بین مردم حضور دارند و با بررسی موضوع برنامه و پرسش از مردم، بازخورد آنها را نشان می‌دهند. برنامه “مدار بسته” توسط گروه اجتماعی مالی شبکه دو تهیه‌کنندگی شده و توسط حسین رفیعی اجرا می‌شود. قسمت بیست و یکم برنامه با حضور پرهام دیباج روز دوشنبه ۴ دی ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود و روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد برنامه تکرار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *