پردیس صحنه نمایش شهرزاد میزبان نمایش “کمدی مرد کمدی” می‌باشد.

پردیس تئاتر شهرزاد میزبان «کمدی مرد کُمُدی» می‌شود

0 نظر


یک نمایش صحنه نمایش با نام “کمدی مرد کُمُدی” توسط آرمان طیران طراحی و کارگردانی شده است. در این نمایش حامد رحیمی نصر و مرجان آقانوری نقش ایفا کرده‌اند. روایت خیالی این نمایش در سبک گروتسک و کمدی است و بر اساس متنی توسط دراماتورژی ندا صالح‌نژاد ساخته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال یا گیشه پردیس صحنه نمایش شهرزاد مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، نمایش «کمدی مرد کُمُدی» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی آرمان طیران، دراماتورژی ندا صالح‌نژاد و تهیه‌کنندگی سیاوش عباسی از روز یکشنبه دهم دی، هر شب ساعت 19 در سالن شماره 3 پردیس صحنه نمایش شهرزاد روی صحنه می‌رود.

حامد رحیمی نصر و مرجان آقانوری در این اثر نمایشی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه روایت خیالی این نمایش که در سبک گروتسک و کمدی ساخت و ساز شده، آمده است: «دکترم میگه خبر برای من سمه!».

از دیگر عوامل نمایش «کمدی مرد کُمُدی» می‌توان به طراح لباس: مهرناز ‌عباسی،طراح گرافیک: مهدی ‌رایگانی، پوستر: سید ‌مهدی ‌فاطمی ‌نسب (سدمتی)، نور: حمید ‌باباخانی، دستیار کارگردان و گروه اجرایی: سحر ‌طباطبایی، حمیدرضا ‌کاویانی، پارسا یارمحمدلو، دستیار ساخت و ساز: رضا صفوی‌نیا، ارتباطات سازمانی و معرفی محصولات: محسن ‌بیده، مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق ‌سیادت، ساخت تیزر و موشن‌گرافی: مجتبی ‌حسینی ‌راد ‌(موچه)، عکاس: جمال میرزائی اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه پردیس صحنه نمایش شهرزاد به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، بعد از نمایندگی دیپلماتیک ایتالیا مراجعه کنند.


نتیجه این متن این است که نمایش “کمدی مرد کُمُدی” در صحنه نمایش شهرزاد به روی صحنه می‌رود. این نمایش توسط آرمان طیران طراحی، نویسندگی و کارگردانی شده و دراماتورژی آن توسط ندا صالح‌نژاد انجام شده است. حامد رحیمی نصر و مرجان آقانوری در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند. خلاصه روایت خیالی این نمایش در سبک گروتسک و کمدی ساخت و ساز شده است و دارای عواملی مانند طراح لباس، طراح گرافیک، پوستر، نور، دستیار کارگردان و گروه اجرایی، دستیار ساخت و ساز، ارتباطات سازمانی و معرفی محصولات، مشاور رسانه‌ای، ساخت تیزر و موشن‌گرافی و عکاس است. علاقه‌مندان می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه پردیس صحنه نمایش شهرزاد برای خرید بلیت این نمایش مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *