میزان پالایش منابع هیدروکربن در روسیه کاهش یافت.

پالایش نفت در روسیه کاهش یافت


پالایشگاه‌های منابع هیدروکربن روسیه در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۰ دسامبر، حدود ۵.۶۵ میلیون بشکه منابع هیدروکربن را پالایش کردند، که نسبت به هفته قبل ۰.۸۸ درصد کاهش داشت. بر اساس محاسبات بلومبرگ، ساخت و ساز روزانه پالایشگاهی در این بازه به بالاترین میزان از اوایل آوریل رسید. دربین پالایشگاه ها روزانه ۵.۵۷ میلیون بشکه منابع هیدروکربن را ساخت و ساز کردند که بیشترین روزانه در ماه دسامبر بود. ساخت و ساز منابع هیدروکربن روسیه و فروش خارجی آن از راه دریا تحت نظارت دقیق ناظران بازار منابع هیدروکربن قرار دارد. حکومت روسیه آمار رسمی ساخت و ساز منابع هیدروکربن را در برابر محدودیت‌های بین‌المللی‌های بین‌المللی، محرمانه کرده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از بلومبرگ پالایشگاه‌های منابع هیدروکربن روسیه از ۱۴ تا ۲۰ دسامبر، حدود ۵.۶۵ میلیون بشکه در روز منابع هیدروکربن پالایش کردند که حدود ۵۰ هزار بشکه در روز معادل ۰.۸۸ درصد کمتر از هفت روز قبل بود که ساخت و ساز روزانه پالایشگاهی به بالاترین میزان از اوایل آوریل رسید.

طبق محاسبات بلومبرگ که بر مبنای داده‌های تاریخی بوده است، پالایش منابع هیدروکربن روزانه روسیه در ۲۰ روز نخست دسامبر به حدود ۵.۵۷ میلیون بشکه در روز رسید که ۶۰ هزار بشکه در روز بالاتر از رکورد نوامبر بود.

ساخت و ساز پالایشگاه‌های روسیه به دقت زیر نظر ناظران بازار منابع هیدروکربن قرار دارد زیرا به همراه فروش خارجی منابع هیدروکربن از راه دریا، یکی از معیارهای مهم برای رصد روند ساخت و ساز این کشور است. حکومت روسیه، آمار رسمی ساخت و ساز منابع هیدروکربن را در بحبوحه محدودیت‌های بین‌المللی‌های بین‌المللی، محرمانه کرده است.


پالایشگاه‌های منابع هیدروکربن روسیه در طی ۱۴ تا ۲۰ دسامبر حدود ۵.۶۵ میلیون بشکه منابع هیدروکربن را در روز پالایش کردند. این ساخت و ساز روزانه در حدود ۰.۸۸ درصد کمتر از هفته گذشته بود و بالاترین سطح ساخت و ساز از اوایل آوریل را نشان می‌دهد. ساخت و ساز روزانه منابع هیدروکربن در ۲۰ روز نخست دسامبر به ۵.۵۷ میلیون بشکه رسید که ۶۰ هزار بشکه بیشتر از رکورد نوامبر بود. ساخت و ساز منابع هیدروکربن روسیه به دقت توسط آژانس‌های نظارتی بازار منابع هیدروکربن مورد نظارت قرار می‌گیرد و از آن به عنوان یکی از معیارهای مهم رصد روند ساخت و ساز این کشور استفاده می‌شود. اما حکومت روسیه در مورد آمار رسمی ساخت و ساز منابع هیدروکربن خود در بحبوحه محدودیت‌های بین‌المللی‌های بین‌المللی، رازنمایی نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *