عنوان به فارسی: تماشاگاه شهر، جایی که نام تهمینه سهراب، ورای وقتی توسط به یادگیرده است

«وِرا نام تهمینه سهراب کرد» در تئاتر شهر می‌ماند

0 نظر


نمایش “وِرا نام تهمینه سهراب کرد” به نویسندگی و کارگردانی حسین تفنگدار و تهیه‌کنندگی محسن کبیرنژاد در سالن سایه صحنه نمایش شهر برگزار می‌شود. این نمایش که از آذر ماه شروع شده، با توجه به اتمام بلیت‌های شب‌های پایانی، فقط برای 4 شب تمدید شده و تا 13 دی‌ماه در ساعت 18 برای مخاطبان باز هست. نمایش “وِرا نام تهمینه سهراب کرد” قبل از این در جشنواره‌های نمایش‌های آیینی و سنتی در کلن آلمان و لاهه هلند نیز اجرا شده است. بازیگران این نمایش شامل میترا شجاعی، دانیال تفرشی، محسن میرهاشمی و مهتاب باجلان هستند. در خلاصه روایت نمایش آمده است که زنی ادعا می‌کند روایت خیالی کشته شدن سهراب به دست رستم از آنچه تاکنون شنیده‌ایم متفاوت است و او مسئول برداشتن پرده از اسرار آن روز شوم است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت و اطلاعات بیشتر به سایت تیوال مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور، نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» به نویسندگی و کارگردانی حسین تفنگدار و تهیه‌کنندگی محسن کبیرنژاد که از هفتم آذر در سالن سایه صحنه نمایش شهر روی صحنه است، با توجه به اتمام بلیت‌های شب‌های پایانی فقط برای ۴ شب تمدید شد و تا ۱۳ دی‌ ماه ساعت ۱۸ میزبان مخاطبان خواهد بود.

این نمایش پیش‌ از این در هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی سال ۱۳۹۶، کلن آلمان سال ۱۳۹۷ و لاهه‌ هلند سال ۱۳۹۸ اجرا داشته است.

بازیگران این اثر نمایشی (به ترتیب ورود به صحنه) میترا شجاعی، دانیال تفرشی، محسن میرهاشمی و مهتاب باجلان هستند.

در خلاصه روایت این نمایش آمده است: «زنی از خاک بیرون می‌آید و مدعی می‌شود روایت خیالی کشته شدن سهراب به دست رستم آن‌گونه که تاکنون خوانده و شنیده‌ایم، نیست. او که اسرار آن روز شوم را بهتر از هرکسی می‌داند، اینک از جانب روح گردآفرید موظف شده تا پرده از آن راز بزرگ بردارد.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت تیوال مراجعه کنند.


نمایش “وِرا نام تهمینه سهراب کرد” تا مطالعات تاریخی ۱۳ دی ماه ساعت ۱۸ ادامه دارد. این نمایش قبلا در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی سال ۱۳۹۶ و کلن آلمان سال ۱۳۹۷ و لاهه‌ هلند سال ۱۳۹۸ نیز اجرا شده است. بازیگران این نمایش شامل میترا شجاعی، دانیال تفرشی، محسن میرهاشمی و مهتاب باجلان هستند. خلاصه روایت نمایش مربوط به زنی است که مدعی می‌شود روایت خیالی کشته شدن سهراب داستانی تاکنون شنیده‌شده نیست و او توسط روح گردآفرید مجبور شده تا راز این ماجرا را فاش کند. جهت خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *