امیدوارم درست حدس بزنم که عنوان مربوط به حذف کارمزد وام برای خانواده است. بنابراین، عنوان را به صورت زیر بازنویسی می‌کنم: “وعده تناوبی حذف کارمزد وام برای خانواده”

وعده خاندوزی برای حذف کارمزد وام


امسال تعداد افرادی که از تسهیلات بانک قرض الحسنه دولتی استفاده کردند، دو برابر افزایش یافته و تا پایان سال به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر خواهد رسید. همچنین میزان تسهیلات در مقایسه با سال قبل نیز ۶۰ درصد افزایش می‌یابد. در ضمن، کارمزد تسهیلات وام‌های خرد از دی ماه لغو شده و در سال آینده نیز تلاش می‌شود تا سطح کارمزد برای وام‌های متوسط و با سطوح بالاتر کاهش یابد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از صدا و سیما، احسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی اظهار کرد: امسال میزان برخورداری مردم از تسهیلات تنها بانک قرض الحسنه دولتی کشور دو برابر افزایش یافته و تا پایان سال نیز تعداد تسهیلات گیرندگان از این بانک به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین میزان تسهیلات در مقایسه با پارسال معادل ۶۰ درصد افزایش مبلغی خواهد داشت.

خاندوزی گفت: کارمزد تسهیلات وام‌های خرد نیز از دی ماه صفر خواهد شد و برای سال آینده تلاش این است که به مرور برای وام‌های متوسط و با سطوح بالاتر سطح کارمزد از ۴ درصد کمتر و کمتر شود.


مردم به میزان دو برابر بیشتر از تسهیلات بانک قرض الحسنه برخوردار شده‌اند و تعداد گیرندگان این تسهیلات به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده است. میزان تسهیلات نسبت به سال قبل نیز ۶۰ درصد افزایش داشته و کارمزد وام‌های خرد صفر خواهد شد. همچنین در سال آینده، سطح کارمزد برای وام‌های متوسط و با سطوح بالاتر کمتر از ۴ درصد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *