این عنوان می تواند به صورت زیر به فارسی بازنویسی شود: AI داستانساز برای کودکان

هوش مصنوعی برای کودکان داستان می سازد


این متن به بررسی حق اشتراک چت جی پی تی می پردازد که ویژگی خاصی دارد که به کاربران این امکان را می دهد چت بات های AI شخصی سازی شده را برای مقاصد خاص بسازند. مورد استفاده این ویژگی در ساخت چت بات های شخصی سازی شده برای روایت خیالی های قبل از خواب کودکان نیز ذکر شده است. به همین دلیل، استفاده از این ویژگی در ساخت روایت خیالی ها نیاز به دقت و احتیاط دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، حق اشتراک چت جی پی تی ویژگی خاصی به نامGPT دارد که به کاربران اجازه می دهد چت بات های AI شخصی سازی شده را برای مقاصد خاص بسازند. به عنوان مثال یک کاربر علاقمند به باغبانی می تواند یک جی پی تی ابداع کند که به تمام سوالات این زمینه پاسخ دهد.

بسیار از والدین و شرکت های AI از جی پی تی شرکت اوپن ای آی برای ساخت چت بات های شخصی سازی شده ای استفاده می کنند که روایت خیالی های قبل از خواب برای کودکان خلق می کند.

کی پرچ مطبوعات نگار و والد در این باره می گوید: من در انتهای روز ترجیح می دهم اثر ادبی داستانی برای دخترم بخوانم اما او روایت خیالی های شخصی سازی شده را دوست دارد. بنابراین شانسم را با یک برنامه تلفن همراه آزمایش کردم که با کمک AI روایت خیالی می سازد. البته کمی نگران بودم که AI شغل مرا به عنوان یک ساخت و ساز کننده محتوا سرقت کند اما خوشحال بودم از نوشتن این روایت خیالی ها خلاص شدم.

جی پی تی ها و دیگر روایت خیالی های مبتنی بر چت جی پی تی بسیار محبوب شده اند زیرا به والدین و کودکان اجازه می دهند روایت خیالی های شخصی سازی شده بسازند.

با این وجود هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه روایت خیالی خواب باید نام کودک، سن و ویژگی های شخصیتی و همچنین نکات اخلاقی روایت خیالی را اعلام کرد. پس از چند دقیقه AI یک روایت خیالی قبل از خواب می سازد که تمام انتظارات کودک را برآورده می کند.

اما بزرگترین ریسک محتوای ساخت و ساز شده با AI احتمال وجود کلمات و ارجاعات نامناسب یا محتوای تبعیض آمیز است و به این ترتیب نمی توان روایت خیالی را برای کودکان خواند. به همین دلیل والدین باید هنگام وارد کردن اطلاعات برای ساخت و ساز روایت خیالی بسیار محتاط باشند.


حق اشتراک چت جی پی تی ویژگی خاصی به نام GPT دارد که به کاربران اجازه می دهد چت بات های AI شخصی سازی شده را برای مقاصد خاص بسازند. بیشتر والدین و شرکت های AI از جی پی تی شرکت اوپن ای آی برای ساخت چت بات های شخصی سازی شده استفاده می کنند که روایت خیالی های قبل از خواب برای کودکان خلق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *