هدفون‌های اپل بازاربزن تا موعد مورد انتظار بیایند

هدست های اپل زودتر از انتظار به بازار می‌آیند


اپل، شرکت تکنولوژی آمریکایی، قرار است هدست ویژن پرو را زودتر از پیش بینی ها وارد بازار کند. این هدست ها قرار است در پایان ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۴ عرضه شوند. اپل تصمیم دارد برای سال ۲۰۲۴ حدود ۵۰۰ هزار هدست را بارگیری کند. این هدست دارای دو نمایشگر او ال ای دی با وضوح بالا و ۲۳ میلیون پیکسل، تراشه های M۲ و R۱ اپل و ۱۲ دوربین و ۶ میکروفون است. هرچند با قیمت ۳۴۹۹ دلار، برخی از خریداران ممکن است مردد شوند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از گیزموچاینا، پیش از این اعلام شده بود هدست ها اوایل ۲۰۲۴ میلادی عرضه می شوند. تخمین زده می شد ابزارهای مذکور در مارس سال آینده میلادی به بازار عرضه شوند اما اگر پیش بینی کو درست باشد اپل تصمیم دارد زودتر از انتظارات هدست ویژن پرو را عرضه کند.

پیش بینی می شود هدست ها در پایان ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۴ میلادی برای فروش عرضه شوند. این مطالعات تاریخی با گزارش مارک گرومن(خبرنگار بلومبرگ) درباره افزایش ساخت و ساز و فراهم کردن زمینه برای عرضه در فوریه همخوانی دارند. از سوی دیگر کو در گزارش خود اضافه کرده اپل تصمیم دارد حدود ۵۰۰ هزار هدست در ۲۰۲۴ میلادی بارگیری کند.

در این میان شرکت با ارسال نامه ای به توسعه دهندگان نرم افزار از آنها خواسته تا اپ هایشان را آزمایش کنند و برای عرضه ویژن پرو آماده شوند. علاوه بر آن کارمندان اپل استور نیز برای نشان دادن و معرفی هدست به خریداران احتمالی آموزش می بینند.

با این وجود هنوز اپل مطالعات تاریخی رسمی عرضه ویژن پرو را اعلام نکرده است. این هدست شامل دو نمایشگر او ال ای دی با وضوح بالا و ۲۳ میلیون پیکسل در کل است. تراشه های M۲ و R۱ اپل در آن به کار رفته اند و به ابزار کمک می کنند تا قابلیت های پردازش سریع و واقعی برای عملکردی روان فراهم کنند. این دستگاه همچنین دارای ۱۲ دوربین و ۶ میکروفون و سیستم عامل جدید VisionOS است.

با این وجود برچسب قیمتی ۳۴۹۹ دلاری احتمالا برخی خریداران احتمالی را مردد کند. هرچند طبق شایعات نسخه ارزان تری از دستگاه نیز وجود دارد اما مشخص نیست چه زمان عرضه می شود.


هدست های ویژن پرو احتمالاً در پایان ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۴ به بازار عرضه می شوند. اپل قصد دارد حدود ۵۰۰ هزار هدست را در سال ۲۰۲۴ بارگیری کند. اپل توسعه دهندگان نرم افزار را درخواست کرده است تا اپ های خود را برای آزمایش و آماده شدن برای عرضه ویژن پرو بررسی کنند. هرچند اپل هنوز مطالعات تاریخی رسمی عرضه هدست را اعلام نکرده است، اما مشخص است که این هدست دارای دو نمایشگر او ال ای دی با وضوح بالا و ۲۳ میلیون پیکسل است. این هدست همچنین دارای تراشه های M2 و R1 است و قابلیت های پردازش سریع و واقعی را فراهم می کند. همچنین دستگاه ۱۲ دوربین و ۶ میکروفن دارد و از سیستم عامل جدید VisionOS استفاده می کند. قیمت این هدست ۳۴۹۹ دلار است و امکان وجود نسخه ارزان تری از این دستگاه نیز وجود دارد، اما زمان عرضه آن مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *