بازشناسی و بررسی نمایش «طرح» کیارستمی در کوشک باغ آثار خلاقانه

نمایش و تحلیل «طرح» کیارستمی در کوشک باغ هنر


یک مستند 47 دقیقه‌ای به نام “طرح” درباره پشت صحنه اثر سینمایی “طعم گیلاس” ساخته عباس کیارستمی، در کوشک باغ آثار خلاقانه نمایش و بررسی خواهد شد. این مستند توسط بهمن کیارستمی کارگردانی، اثر سینمایی‌برداری و تدوین شده است. همچنین پس از نمایش این مستند، نشست تحلیلی اثر سینمایی با حضور همایون ارشادی برگزار خواهد شد که مازیار چشمه علایی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی منطقه فرهنگی و مسافرت و توریسم عباس‌آباد، مستند «طرح» که پشت صحنه اثر سینمایی «طعم گیلاس» ساخته عباس کیارستمی است، روز پنجشنبه 7 دی ماه ساعت 15 در کوشک باغ آثار خلاقانه نمایش و بررسی می‌شود.

«طرح» مستندی 47 دقیقه‌ای درباره پشت صحنه اثر سینمایی «طعم گیلاس» و نحوه کار عباس کیارستمی است که بهمن کیارستمی کارگردانی، اثر سینمایی‌برداری و تدوین آن را انجام داده است.

پس از نمایش این مستند، نشست تحلیلی اثر سینمایی با حضور همایون ارشادی برگزار می‌شود که مازیار چشمه علایی هدایت این نشست را به عهده دارد.


مستند “طرح” صحنه‌های پشت صحنه اثر سینمایی “طعم گیلاس” را نشان می‌دهد. این مستند بهمن کیارستمی را در حین کارگردانی، اثر سینمایی‌برداری و تدوین اثر سینمایی دنبال می‌کند. پس از نمایش مستند، نشست تحلیلی اثر سینمایی با حضور همایون ارشادی برگزار می‌شود و مازیار چشمه علایی تحت نظر برگزاری این نشست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *