نمایش مستندی از فرهاد ورهرام در نگارخانه هنر هفتم

نمایش مستندی از فرهاد ورهرام در موزه سینما


در ادامه نمایش‌های ویژه اثر سینمایی‌های مستند در نگارخانه هنر هفتم، اثر سینمایی مستند “عروسی مقدس” به همراه انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند، در سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم نمایش داده می‌شود. در دومین نشست از سلسله “شب‌های مستند” که با حضور فرهاد ورهرام و پروین ثقه‌الاسلام برگزار می‌شود، روایت خیالی و مفهوم اثر سینمایی بررسی می‌شود. اثر سینمایی “عروسی مقدس” نشان‌دهندهٔ تحول در یک روستا است که به دلیل برگزاری یک مراسم آیینی بخشی از پیشرفت و تغییرات اجتماعی می‌شود و باعث ورود توریست‌ها به منطقه می‌شود. ورود به این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی نگارخانه هنر هفتم، در ادامه نمایش‌های ویژه اثر سینمایی‌های مستند در نگارخانه هنر هفتم تحت عنوان «شب‌های مستند» با مشارکت انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند اثر سینمایی «عروسی مقدس» روی پرده سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم می‌رود.

در دومین نشست «شب‌های مستند» که روز سه‌شنبه پنجم دی ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، فرهاد ورهرام کارگردان اثر سینمایی و پروین ثقه‌الاسلام استاد موسسه آموزش عالی و پژوهشگر میراث فرهنگی درباره اثر سینمایی صحبت خواهند کرد.

مستند «عروسی مقدس» جزو معدود اثر سینمایی‌های مردم‌نگاری در ایران است که برگزاری یک مراسم آیینی را طی ۲ هفته تعقیب می‌کند و پس‌ از آن روستا صاحب بزرگراه آسفالت، برق، تلفن می‌شود و به تدریج توریست‌ها به این منطقه می‌آیند.

ورود در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.


نگارخانه هنر هفتم در «شب‌های مستند» اثر سینمایی مستند «عروسی مقدس» را نمایش می‌دهد. این اثر سینمایی نشان می‌دهد که پس از برگزاری یک مراسم آیینی، روستا تبدیل به یک منطقه توریستی می‌شود. در نشست بعدی، کارگردان اثر سینمایی و استاد موسسه آموزش عالی درباره آن صحبت می‌کنند. ورود به این برنامه رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *