ثبت “لعنت روزالین” در سازمان جهانی شکسپیر به ثبت رسید.

«نفرین رزالین» در آشیو جهانی شکسپیر به ثبت رسید

0 نظر


در سال جاری، نمایش “نفرین روزالین” دو بار پی در پی در پردیس صحنه نمایش شهرزاد و سپس در مجموعه صحنه نمایش شهر به روی صحنه رفت. بازیگران این نمایش شامل روژین پناهی، کیوان بهرامی، محمد جواد شیخ و یگانه محمدی می باشند. این اثر در سال ۱۴۰۲ در آرشیو جهانی شکسپیر ثبت شده است. علاوه بر این، دو اثر دیگر از مسعود طیبی به نام های “افلیا” و “سندرم هملت” نیز در آرشیو جهانی شکسپیر به ثبت رسیده است و مسعود طیبی نیز قبلاً با نمایش “افلیا” در جشنواره جهانی شکسپیر شرکت کرده است.

به گزارش دیجیاتور، نمایش «نفرین روزالین» در سال جاری ۲ بار پی در پی در پردیس صحنه نمایش شهرزاد و سپس در مجموعه صحنه نمایش شهر روی صحنه رفت.

روژین پناهی، کیوان بهرامی، محمد جواد شیخ و یگانه محمدی در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند. این اثر در سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳ میلادی) در آرشیو جهانی شکسپیر ثبت شد.

پیشتر ۲ اثر دیگر مسعود طیبی «افلیا» و «سندرم‌هملت» نیز در آرشیو جهانی شکسپیر به ثبت رسیده است.

همچنین مسعود طیبی پیش از این با نمایش «افلیا» در جشنواره جهانی شکسپیر حضور داشته است.


نمایش “نفرین روزالین” در سال جاری ۲ بار پی در پی در پردیس صحنه نمایش شهرزاد و سپس در مجموعه صحنه نمایش شهر روی صحنه رفت. روژین پناهی، کیوان بهرامی، محمد جواد شیخ و یگانه محمدی در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند. این اثر در سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳ میلادی) در آرشیو جهانی شکسپیر ثبت شد. پیشتر ۲ اثر دیگر مسعود طیبی “افلیا” و “سندرم‌هملت” نیز در آرشیو جهانی شکسپیر به ثبت رسیده است. همچنین مسعود طیبی پیش از این با نمایش “افلیا” در جشنواره جهانی شکسپیر حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *