ممنوعیت تردد موتورسیکلت در بعضی محورهای مواصلاتی از ماه‌های ۶ تا ۹

ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ۶ تا ۹دی‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی


با توجه به اطلاعیه‌ی مرکز سازماندهی راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی کشور اعلام شده است. بر اساس این اعلام، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) روز چهارشنبه تا صبح روز یکشنبه از برخی محورهای مهم کشور ممنوع است. همچنین در برخی حالت‌ها، تردد انواع وسایل‌نقلیه به صورت مقطعی و یک‌طرفه نیز ممنوع می‌شود. محدودیت‌ها قابل لغو در صورت حالت ترافیکی طبیعی هستند.

به گزارش دیجیاتور، مرکز سازماندهی راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام‌کرد که بر اساس آن اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و چنانچه وضعیت تردد عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز سازماندهی راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۶ دی تا ساعت ۶ صبح شنبه ۹ دی‌ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز و در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۸ دی‌ماه به‌صورت مقطعی از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد بود.

ممنوعیت انواع وسیله نقلیه ۸ دی‌ماه به سمت شمال – مرزن‌آباد

بر اساس اعلام مرکز سازماندهی راه‌های کشور، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه هشتم دی‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. از سویی در محور کندوان، تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده‌است.

در روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه، تردد خودروهای تریلر از محور هراز ممنوع اعلام شده‌است. همچنین تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ دی‌ماه) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

گفتنی است، اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی بوده و در صورتی که وضعیت تردد عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.


محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی کشور اعلام شده است. این محدودیت‌ها شامل ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس می باشد. در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل‌نقلیه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد وسایل‌نقلیه از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد نیز به صورت یک‌طرفه خواهد بود. در محور هراز نیز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، تردد انواع وسایل‌نقلیه از شمال به جنوب به صورت مقطعی و یک‌طرفه خواهد بود. اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد است و در صورتی که وضعیت تردد عادی باشد، اجرای آن‌ها لغو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *