تماشای «معمای تخت جمشید» در نگارخانه هنر هفتم را تجربه کنید

«معمای تخت جمشید» را در موزه سینما تماشا کنید


نگارخانه هنر هفتم در همکاری با شورای بین المللی نگارخانه ها (ایکوم) برنامه‌ی “فیلمواره چشم هفتم در میراث” را آغاز کرده است. این برنامه با نمایش مستند “معمای تخت جمشید” از پژمان مظاهری پور کارگردان و مستندساز آغاز میشود. پس از نمایش اثر سینمایی، مرجان حاجی رحیمی کارشناس میراث فرهنگی نیز درباره این اثر سخنرانی خواهد کرد. این مستند درباره‌ی مطالعات تاریخی باستان‌شناسی “تخت جمشید” است و ورود به این برنامه برای عموم رایگان است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی نگارخانه هنر هفتم، اولین برنامه پروژه «فیلمواره چشم هفتم در میراث» در قالب جلسات ماهانه با همکاری نگارخانه هنر هفتم و شورای بین المللی نگارخانه ها (ایکوم) ساعت ۱۶ روز شنبه نهم دی ماه در سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم برگزار خواهد شد.

در اولین برنامه، اثر سینمایی مستند «معمای تخت جمشید» نمایش داده خواهد شد و بعد از نمایش اثر سینمایی، پژمان مظاهری پور کارگردان و مستندساز به همراه مرجان حاجی رحیمی کارشناس میراث فرهنگی درباره این اثر سخنرانی خواهند کرد.

این مستند روایتی از مطالعات تاریخی باستان شناسی «تخت جمشید» است.

ورود در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.


نتیجه گیری این متن این است که برنامه پروژه “فیلمواره چشم هفتم در میراث” در نگارخانه هنر هفتم برگزار خواهد شد. در این برنامه، اثر سینمایی مستند “معمای تخت جمشید” نمایش داده خواهد شد و پس از آن پژمان مظاهری پور و مرجان حاجی رحیمی درباره این اثر سخنرانی خواهند کرد. این مستند درباره مطالعات تاریخی باستان شناسی تخت جمشید است و ورود به این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *