معرفی هیات انتخاب بخش مسابقه رادیوتئاتر جشنواره صحنه نمایش فجر

معرفی هیات انتخاب بخش مسابقه «رادیوتئاتر» جشنواره تئاتر فجر

0 نظر


در متن ذکر شده است که مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر، نادر برهانی‌مرند، شهریار کرمی و فریبا متخصص را به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه “رادیوتئاتر” این دوره از جشنواره معرفی کرده است. نادر برهانی‌مرند نویسنده و کارگردان صحنه نمایش و مدیر و سردبیر برنامه‌های رادیو، شهریار کرمی گوینده و تهیه‌کننده رادیو و فریبا متخصص گوینده رادیو و بازیگر صحنه نمایش، هنر هفتم و تلویزیون هستند و آنها مسئول انتخاب نمایش‌های رادیویی متقاضی حضور در جشنواره می‌باشند. همچنین ذکر شده است که بخش “رادیوتئاتر” چهل و دومین جشنواره بین المللی صحنه نمایش فجر در مطالعات تاریخی ۲۷ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، دبیری این جشنواره توسط مهدی حامدسقایان انجام می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر نادر برهانی‌مرند، شهریار کرمی و فریبا متخصص را به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه «رادیوتئاتر» این دوره از جشنواره معرفی کرد.

نادر برهانی‌مرند نویسنده و کارگردان صحنه نمایش و مدیر و سردبیر برنامه‌های رادیو در کنار شهریار کرمی گوینده و تهیه‌کننده رادیو و فریبا متخصص گوینده رادیو، بازیگر صحنه نمایش، هنر هفتم و تلویزیون انتخاب نمایش‌های رادیویی متقاضی حضور در جشنواره چهل و دوم را انجام می‌دهند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، بخش «رادیوتئاتر» چهل و دومین جشنواره بین المللی صحنه نمایش فجر از ۲۷ تا ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر با دبیری مهدی حامدسقایان دی و بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.


نتیجه گیری این متن این است که مهدی حامدسقایان، نادر برهانی‌مرند، شهریار کرمی و فریبا متخصص به عنوان اعضای هیات انتخاب برای بخش مسابقه «رادیوتئاتر» جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر انتخاب شدند. جشنواره در مطالعات تاریخی ۲۷ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد و دبیری آن توسط مهدی حامدسقایان انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *