معرفی مدیر عامل جشنواره صحنه نمایش کودک و نوجوان

معرفی مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

0 نظر


به گزارش دیجیاتور، احمد ندافی بازیگر و کارگردان صحنه نمایش یزد به عنوان مدیر اجرایی جشنواره بیست و هشتم صحنه نمایش کودک و نوجوان منصوب شد. براساس حکم دبیری جشنواره، تجربه و تخصص این هنرمند در حوزه صحنه نمایش کودک و نوجوان او را برای این مسئولیت مناسب می‌دانند. هدف اصلی از برگزاری جشنواره ارتقای آثار خلاقانه نمایش کودک و نوجوان است. دبیرخانه جشنواره نیز آخرین مهلت پذیرش و تکمیل تقاضای حضور در جشنواره را تا پایان وقت اداری ۶ دی ماه اعلام کرد. همچنین هنرمندانی که فرایند ثبت تقاضای اولیه خود را برای حضور در جشنواره انجام داده اند ولی موفق به بارگذاری کامل مدارک نشده اند، می توانند تا ۸ دی ماه نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند. بیست و هشتمین جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان در شهر اردکان استان یزد برگزار می شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی اداره کل هنرهای نمایشی، احمد ندافی بازیگر و کارگردان صحنه نمایش یزد که آثار متعددی همچون «خواهرم منم ایسمنه»، «رگال»، «چشمان مورب گیسوان پریشان»، «تیک تاک»، «مرز» و … را در پرونده کاری خود دارد و پیش از این نیز به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با هنرمندان این استان همراه بوده است، مدیر اجرایی جشنواره بیست و هشتم صحنه نمایش کودک و نوجوان شد.

در متن حکم دبیر برای این هنرمند صحنه نمایش آمده است:

«جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان در بیست و هشتمین دوره خود در پی آن است تا با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند ادوار پیشین و مد نظر داشتن راهکارهای تازه و کارآمد گام دیگری در راه اعتلای آثار خلاقانه نمایش کودک و نوجوان و ترسیم فردایی روشن‌تر برای کودکان سرزمینمان بردارد.

نظر به تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرایی بیست وهشتمین جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک ونوجوان» منصوب می‌شوید.

استان یزد با سابقه کهن و درخشان در میراث، سنت و آیین و آثار خلاقانه بستر مناسبی برای شکل گیری و برگزاری شایسته ترین رویدادهای هنری است و این امر مستلزم همگرایی و همراهی همه جانبه تمامی نهادهای استان و حضور همدلانه هنرمندان شریف آن سامان در تمام سطوح برگزاری این رویداد است. امید که با اتکا به الطاف پروردگار و بهره مندی کامل از تمامی امکانات و راهکارهای موجود و هم افزایی کارآمد، در این مسئولیت پیروز و سربلند باشید.»

اعلام آخرین مهلت پذیرش و تکمیل تقاضای حضور در جشنواره

دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان آخرین مهلت تکمیل فرایند ثبت تقاضای اولیه در جشنواره کودک و نوجوان اردکان را تا پایان وقت اداری ۶ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد که این زمان تمدید نمی شود.

همچنین هنرمندانی که فرایند ثبت تقاضای اولیه خود را برای حضور در جشنواره بیست و هشتم صحنه نمایش کودک و نوجوان انجام داده اند ولی موفق به بارگذاری کامل مدارک نشده اند نیز می توانند تا ۸ دی ماه نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق تارنمای icy.theater.ir اقدام کنند.

این تصمیم به دلیل تقاضای برخی از هنرمندان که تاکنون موفق به بارگذاری مدارک خود در سامانه ثبت نام گروه‌های نمایشی نشده اند، اتخاذ شده است.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان با دبیری امیر مشهدی عباس از یکم تا ششم اسفند ماه ۱۴۰۲ در شهر اردکان استان یزد برگزار می شود.


احمد ندافی به عنوان مدیر اجرایی جشنواره بیست و هشتم صحنه نمایش کودک و نوجوان شده است. نظر به تجربه و تخصص او، این حکم صادر شده است. استان یزد با سابقه کهن و درخشان در میراث و آثار خلاقانه، بستری مناسب برای برگزاری جشنواره های هنری است. امیدوارم او با استفاده از تمامی امکانات و همکاری با هنرمندان شریف، در این مسئولیت پیروز و سربلند باشد. دبیرخانه جشنواره آخرین مهلت پذیرش و تکمیل تقاضای حضور در جشنواره را تا پایان وقت اداری ۶ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام کرده است. هنرمندانی که تاکنون مدارک خود را بارگذاری نکرده‌اند، همچنان می‌توانند تا ۸ دی ماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. جشنواره بیست و هشتم صحنه نمایش کودک و نوجوان در شهر اردکان در استان یزد برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *