معاون تکنولوژی مخابرات سازمان پدافند غیرعامل از غرفه شرکت ایرانسل بازدید کرد.

معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل از غرفه ایرانسل بازدید کرد


در این متن ذکر شده است که معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور از خدمات ایرانسل در حوزه پایداری هسته شبکه و صنایع پدافند غیرعامل قدردانی کرده و علاقه‌مندی خود را برای بازدید عملی از این اقدامات نشان داده است. همچنین در این متن به تاب‌آوری لایه‌های مختلف شبکه موبایل و اهمیت آن در حفظ پایداری شبکه و مخابرات مشترکان اشاره شده است. مطابق با گزارش، ایرانسل در هدف حفظ ۲۴ ساعته پایداری شبکه، مانور پایداری در لایه هسته شبکه را با موفقیت اجرا کرده است. همچنین برای تضمین پایداری، ظرفیت لازم در شرایط بحران پیش‌بینی و نیز بستر نرم‌افزاری‌های دیجیتال مختلفی مانند کیف پول دیجیتال، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال و بستر نرم‌افزاری سازماندهی شرکای تجاری برای کاربران ارائه می‌شود. همچنین در نمایشگاه تلکام، سرویس‌های دیجیتال ایرانسل به بازدیدکنندگان ارائه شده و تفاهم‌نامه‌های همکاری با سازمان‌ها و کسب‌وکارها امضا می‌شود. ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل در نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیرعامل حضور دارد و سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی ایرانسل، معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور از ارائه خدمات ایرانسل در حوزه پایداری هسته شبکه و صنایع پدافند غیرعامل قدردانی کرد و در ادامه برای بازدید عملی از این اقدامات ابراز علاقه‌مندی کرد.

تاب‌آوری لایه‌های مختلف شبکه تلفن‌همراه، اصلی‌ترین و مهمترین عملیات جاری هر اپراتور با هدف پایداری شبکه و مخابرات مشترکان است. آذرماه ۱۴۰۲، ایرانسل به همین منظور با انجام مانور پایداری در لایه هسته شبکه، پایگاه داده مشترکان را تحت شرایط بحران قرار داد و با اجرای موفقیت‌آمیز این مانور، بدون بروز اختلال یا قطعی، تست‌های لازم برای حفظ ۲۴ ساعته پایداری شبکه را انجام داد.

برای تضمین این پایداری، ظرفیت لازم در شرایط بحران پیش‌بینی و لحاظ شده و از نظر جغرافیایی به‌گونه‌ای طراحی شده است که در صورت بروز مشکل برای یک پایگاه داده، سایت ارتباطی به یک مرکز داده در شهر دیگری تغییر مسیر دهد.

در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که مورد استفاده کاربران قرار دارند نیز به بازدیدکنندگان ارائه شده و از سرویس‌های جدید رونمایی می‌شود. از جمله این سرویس‌ها، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب‌جت»، نسل جدید سوپر برنامه تلفن همراه «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس معرفی محصولات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بستر نرم‌افزاری سازماندهی شرکای تجاری «یلوپل»، بستر نرم‌افزاری جامع آموزش آنلاین «دانا»، برنامه تلفن همراه آهنگ پیشواز ایرانسل هستند.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ایرانسل و سازمان‌ها و کسب‌وکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در ساخت و ساز، توسعه، فروش و معرفی محصولات و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال)، امضا می‌شود. به صورت همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیرعامل، نیز برگزار می‌شود که ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل، در سالن ۳۱ (سالن میلاد) نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد. ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل به بازدیدکنندگان، شامل «سیستم سازماندهی اطلاعات و رویدادهای امنیتی» و «سیستم سازماندهی پاسخگویی به حوادث امنیتی» از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیرعامل است.


معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور از ارائه خدمات ایرانسل در حوزه پایداری هسته شبکه و صنایع پدافند غیرعامل قدردانی کرد و علاقه‌مند به بازدید عملی از این اقدامات است.

تاب‌آوری لایه‌های مختلف شبکه تلفن‌همراه ایرانسل، عملیات اصلی و مهمی است که هدف آن پایداری شبکه و مخابرات مشترکان است.

آذرماه ۱۴۰۲، ایرانسل با انجام مانور پایداری در لایه هسته شبکه، پایگاه داده مشترکان را تحت شرایط بحران قرار داد و با اجرای موفقیت‌آمیز این مانور، تست‌های لازم برای حفظ ۲۴ ساعته پایداری شبکه را انجام داد.

برای تضمین پایداری، ظرفیت لازم در شرایط بحران پیش‌بینی و لحاظ شده است و از نظر جغرافیایی به‌گونه‌ای طراحی شده است که در صورت بروز مشکل برای یک پایگاه داده، سایت ارتباطی به یک مرکز داده در شهر دیگری تغییر مسیر دهد.

در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، سرویس‌های دیجیتال ایرانسل به بازدیدکنندگان ارائه شده و از سرویس‌های جدید رونمایی می‌شود.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ایرانسل و سازمان‌ها و کسب‌وکارها، امضا می‌شود.

همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیرعامل نیز برگزار می‌شود که ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل، در این نمایشگاه حضور دارد.

ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل به بازدیدکنندگان، شامل «سیستم سازماندهی اطلاعات و رویدادهای امنیتی» و «سیستم سازماندهی پاسخگویی به حوادث امنیتی» از جمله فعالیت‌های ایرانسل در این نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *