مستند «ضد» با سراغ «صیدکنندگان بازار» می‌رود

مستند «ضد» به سراغ «شکارچیان بازار» می‌رود


مجموعه مستند “ضد” در دوران رشد ساخت و ساز و شکل‌گیری علم فروش و معرفی محصولات در قرن بیستم به بررسی بحران‌هایی که این علم در ایجاد آنها نقش داشته است، می‌پردازد. قسمت جدید این مستند با عنوان “شکارچیان بازار” در دوشنبه ۴ دی ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مجموعه بر عهده محسن کریمیان است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو سیما، جدیدترین قسمت از فصل سوم مجموعه مستند «ضد»، با عنوان «شکارچیان بازار» دوشنبه‌ ۴ دی حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این قسمت از مستند ضد تلاش کرده است به ماجرای شکل‌گیری علم فروش و معرفی محصولات همزمان با رشد ساخت و ساز در ابتدای قرن بیستم و در ادامه بحران‌های عجیبی که علم فروش و معرفی محصولات در ایجاد آن نقش داشته است، بپردازد.

فصل جدید مجموعه مستند «ضد» محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان، دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.


جدیدترین قسمت از فصل سوم مستند “ضد”، با عنوان “شکارچیان بازار” دوشنبه ۴ دی حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. این قسمت از مستند ضد به ماجرای شکل‌گیری علم فروش و معرفی محصولات همزمان با رشد ساخت و ساز در ابتدای قرن بیستم و در ادامه بحران‌های عجیبی که علم فروش و معرفی محصولات در ایجاد آن نقش داشته است، بپردازد. فصل جدید مجموعه مستند “ضد” محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان، دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *