مجلس یادبود ناصر طهماسب با حضور هنرمندان برگزار شد.

مراسم یادبود ناصر طهماسب برگزار شد/ هنرمندان گرد آمدند


یک مراسم یادبود ناصر طهماسب با حضور هنرمندان و سینماگران برگزار شده است. در این مراسم، محمود قنبری به ناصر طهماسب اشاره کرده و از بزرگی و درخشندگی او یاد کرده است. قنبری تاکید کرده که آثار ناصر طهماسب باقی مانده است و مردم، به ویژه جوان‌ها می‌توانند آثار او را ببینند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مراسم یادبود زنده‌یاد ناصر طهماسب با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران امروز سه شنبه پنجم دی در مسجد حجت‌بن‌الحسن برگزار شد.

مازیار میری، همایون اسعدیان، مهدی نقویان، بهمن هاشمی، علی همت مومیوند، منوچهر والی‌زاده، محمود قنبری، فرشید شکیبا، حامد فاتحی، امیرحسین شریفی، مجتبی نقی‌یی، بهرنگ ملک محمدی، ناصر ممدوح، محمود رضوی از جمله حاضران در این مراسم هستند.

محمود قنبری دوبلور در حاشیه مراسم درباره ناصر طهماسب عنوان کرد: بزرگ بود و فرد درخشانی که متاسفانه از دنیا رفت اما آثارش باقی مانده است و مردم به ویژه جوان‌ها می‌توانند این آثار او را ببینند.


مراسم یادبود زنده‌یاد ناصر طهماسب با حضور هنرمندان و سینماگران برگزار شد.
حاضران در این مراسم شامل مازیار میری، همایون اسعدیان، مهدی نقویان، بهمن هاشمی، علی همت مومیوند، منوچهر والی‌زاده، فرشید شکیبا، حامد فاتحی، امیرحسین شریفی، مجتبی نقی‌یی، بهرنگ ملک محمدی، ناصر ممدوح، محمود رضوی و محمود قنبری هستند.
محمود قنبری در حاشیه مراسم درباره ناصر طهماسب بزرگ بودن و آثار او که بعد از وی باقی مانده است صحبت کرد.
مردم به ویژه جوان‌ها می‌توانند آثار او را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *