قیمت سکه و طلا در مطالعات تاریخی ۶ دی ماه ۱۴۰۲

قیمت سکه و طلا ۶ دی ۱۴۰۲


امروز، قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۲۹ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان رسیده است و حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار دارد. همچنین، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا این لحظه ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان است. درباره قیمت سکه و طلا، جدولی نیز در متن آورده شده است که در آن قیمت سکه های مختلف و نیز انواع طلا ها نمایش داده شده است. قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۰۶۸ دلار و ۵۷ سنت است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۶ دی ۱۴۰۲ به ۲۹ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان رسید همچنین حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان معامله شده است.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکهقیمت امروز (تومان)حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید)۲۹.۳۷۹.۰۰۰۴.۹۰۰.۰۰۰
سکه بهار آزادی۲۵.۹۵۰.۰۰۰۱.۵۳۱.۰۰۰
نیم سکه۱۵.۴۹۰.۰۰۰۳.۲۶۰.۰۰۰
ربع سکه۱۰.۳۹۵.۰۰۰۴.۲۷۷.۰۰۰
سکه گرمی۵.۷۹۸.۰۰۰۲.۷۸۷.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلاقیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار۲.۴۹۳.۴۰۰
۲۴ عیار۳.۳۲۳.۲۰۰
طلای دست دوم۲.۴۵۹.۱۹۵
مثقال طلا۱۰.۷۹۸.۰۰۰
انس طلا۲۰۶۸ دلار و ۵۷ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۰۶۸ دلار و ۵۷ سنت است.


قیمت سکه امروز ۲۹ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان است و حباب آن ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا به این لحظه ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان است. قیمت سکه امامی (طرح جدید) ۲۹.۳۷۹.۰۰۰ تومان است و حباب آن ۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان است. قیمت سکه بهار آزادی ۲۵.۹۵۰.۰۰۰ تومان است و حباب آن ۱.۵۳۱.۰۰۰ تومان است. قیمت نیم سکه ۱۵.۴۹۰.۰۰۰ تومان است و حباب آن ۳.۲۶۰.۰۰۰ تومان است. قیمت ربع سکه ۱۰.۳۹۵.۰۰۰ تومان است و حباب آن ۴.۲۷۷.۰۰۰ تومان است. قیمت سکه گرمی ۵.۷۹۸.۰۰۰ تومان است و حباب آن ۲.۷۸۷.۰۰۰ تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار ۲.۴۹۳.۴۰۰ تومان است و قیمت طلای دست دوم ۲.۴۵۹.۱۹۵ تومان است. قیمت مثقال طلا ۱۰.۷۹۸.۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت انس طلا در بازار جهانی ۲۰۶۸ دلار و ۵۷ سنت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *