قیمت سکه و طلا در مطالعات تاریخی ۴ دی ۱۴۰۲

قیمت سکه و طلا ۴ دی ۱۴۰۲


قیمت سکه امروز در طرح جدید امامی به 29 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است و حباب سکه امامی 4 میلیون و 990 هزار تومان است. همچنین، قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز تا این لحظه 2 میلیون و 470 هزار تومان است. در جدول دیگری نیز قیمت سکه های دیگر و قیمت طلا به طور جزئی آورده شده است. قیمت انس طلا در بازار جهانی هم 2053 دلار و 10 سنت است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۴ دی ۱۴۰۲ به ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید همچنین حباب این سکه روی رقم ۴میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قرار دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان معامله شده است.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکهقیمت امروز (تومان)حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید)۲۹.۲۰۰.۰۰۰۴.۹۹۰.۰۰۰
سکه بهار آزادی۲۵.۷۱۷.۰۰۰۱.۵۰۶.۰۰۰
نیم سکه۱۵.۳۵۰.۰۰۰۳.۲۴۷.۰۰۰
ربع سکه۱۰.۳۵۰.۰۰۰۴.۲۹۶.۰۰۰
سکه گرمی۵.۷۵۰.۰۰۰۲.۷۷۰.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلاقیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار۲.۴۷۰.۰۰۰
۲۴ عیار۳.۲۹۴۹.۰۰۰
طلای دست دوم۲.۴۳۸.۰۰۰
مثقال طلا۱۰.۷۰۷.۰۰۰
انس طلا۲۰۵۳ دلار و ۱۰ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۰۵۳ دلار و ۱۰ سنت است.


قیمت سکه امروز برابر با ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین حباب این سکه در رقم ۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قرار دارد. قیمت طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان است. قیمت سکه امامی (طرح جدید) برابر با ۲۹.۲۰۰.۰۰۰ تومان و حباب آن برابر با ۴.۹۹۰.۰۰۰ تومان است. قیمت سکه بهار آزادی برابر با ۲۵.۷۱۷.۰۰۰ تومان و حباب آن برابر با ۱.۵۰۶.۰۰۰ تومان است. قیمت نیم سکه برابر با ۱۵.۳۵۰.۰۰۰ تومان و حباب آن برابر با ۳.۲۴۷.۰۰۰ تومان است. قیمت ربع سکه برابر با ۱۰.۳۵۰.۰۰۰ تومان و حباب آن برابر با ۴.۲۹۶.۰۰۰ تومان است. قیمت سکه گرمی برابر با ۵.۷۵۰.۰۰۰ تومان و حباب آن برابر با ۲.۷۷۰.۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت طلا ۱۸ عیار برابر با ۲.۴۷۰.۰۰۰ تومان است. قیمت طلا ۲۴ عیار برابر با ۳.۲۹۴۹.۰۰۰ تومان است. قیمت طلای دست دوم برابر با ۲.۴۳۸.۰۰۰ تومان است. قیمت مثقال طلا برابر با ۱۰.۷۰۷.۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت انس طلا در بازار جهانی برابر با ۲۰۵۳ دلار و ۱۰ سنت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *