وزنده نشاندن نیمکت‌های هنر هفتم در دو روز هفته با نصف قیمت

قیمت بلیت سینماها ۲ روز در هفته نیم بها می‌شود


با تصویب و موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور، از هفته آینده بلیت هنر هفتم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با نصف قیمت عرضه خواهد شد. این طرح در صورت موفقیت در این بازه زمانی، ادامه خواهد داشت؛ در غیر این صورت به شیوه قبلی یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته، باز می‌گردد. همچنین قیمت بلیت هنر هفتم در ساعات پیک و سانس‌های طلایی روزهای پنجشنبه و جمعه در سینماهای مدرن تا ۸۰ هزار تومان و در سینماهای ممتاز تا ۶۰ هزار تومان خواهد بود. قیمت بلیت طبیعی همانند سال گذشته با توجه به درجه کیفی سینماها کماکان به صورت شناور می‌ماند و در روزهای میانی هفته یعنی دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد بود. تغییر در شیوه قیمت‌گذاری به امید جذب بیشتر علاقه مندان به هنر هفتم و رونق بیشتر دانش مالی هنر هفتم انجام شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از اداره کل ارتباطات سازمانی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی گفت: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور، از هفته آینده (۱۱ دی ماه) بلیت هنر هفتم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیم بها می‌شود. چنانچه این طرح در این بازه زمانی معین به نفع مخاطبان و دانش مالی هنر هفتم باشد، اجرای آن ادامه خواهد داشت. در غیر این صورت پس از اجرای آزمایشی، به همان شیوه قبل یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته، باز می‌گردد.

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی در مورد وضعیت بلیت هنر هفتم بیان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی همه شرایط ساخت و ساز و عرضه، طبق مصوبه و پیشنهاد شورای صنفی نمایش و موافقت رئیس سازمان سینمایی قیمت بلیت هنر هفتم در ساعات پیک و سانس‌های طلایی روزهای پنجشنبه و جمعه در سینماهای مدرن به صورت شناور تا سقف ۸۰ هزار تومان و در سینماهای ممتاز تا سقف ۶۰ هزار تومان در اختیار مدیر هنر هفتم خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین قیمت بلیت طبیعی همانند یک سال گذشته با توجه به درجه کیفی سینماها کماکان به صورت شناور بین مبلغ ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و در جهت ایجاد شرایط عادلانه فرهنگی برای عموم مخاطبان هنر هفتم، قیمت بلیت در روزهای میانی هفته یعنی دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد شد.

سهرابی در پایان گفت: با این تغییر در شیوه قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقه مندان و دنبال‌کنندگان هنر هفتم از آثار روی پرده دیدن کنند و دانش مالی هنر هفتم نیز رونق بیشتری را تجربه کند.


بلیت هنر هفتم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از هفته آینده نیم بها می‌شود. در صورت موفقیت این طرح، اجرای آن ادامه خواهد داشت و در غیر این صورت به شیوه قبل باز می‌گردد. قیمت بلیت هنر هفتم در ساعات پیک و سانس‌های طلایی روزهای پنجشنبه و جمعه تا سقف ۸۰ هزار تومان به صورت شناور تعیین می‌شود. در سینماهای ممتاز نیز تا سقف ۶۰ هزار تومان خواهد بود. قیمت بلیت طبیعی میان ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان باقی می‌ماند. در روزهای میانی هفته، قیمت بلیت نیم بها خواهد شد. با این تغییر در شیوه قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به هنر هفتم آثار را مشاهده کنند و دانش مالی هنر هفتم رونق بیشتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *