پایان فیلمبرداری اثر سینمایی “باغ کیانوش”: یک اثر سینمایی ماجراجویانه اقتباسی در دهه ۶۰

فیلمبرداری «باغ کیانوش» تمام شد/ اقتباسی ماجراجویانه در دهه ۶۰


اثر سینمایی سینمایی “باغ کیانوش” به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه کنندگی محمدجواد موحد در تهران به پایان فیلمبرداری رسید. این اثر سینمایی در حال حاضر در مراحل آماده سازی نهایی برای حضور در جشنواره اثر سینمایی فجر است. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شهرام حقیقت دوست، علیرضا آرا، مجید پتکی و عباس جمشیدی فر هستند. “باغ کیانوش” روایتی از واقعه ای در دهه ۶۰ است و روایت خیالی آن اقتباسی از کتابی با همین نام است. این اثر سینمایی توسط باشگاه اثر سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخت و ساز شده و فیلمنامه آن توسط رضا کشاورز حداد نوشته شده است. کشاورز حداد پیش از این چندین اثر سینمایی کوتاه ساخته که در جشنواره های مختلف حضور داشته است.

به گزاش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، اثر سینمایی سینمایی «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه کنندگی محمدجواد موحد بعد از چند ماه کار در لوکیشن های مختلف در تهران به پایان فیلمبرداری رسید.

این اثر سینمایی که فرایند تدوین آن هم از مدتی پیش آغاز شده است این روزها در تدارک آماده سازی نهایی برای حضور در چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر است.

شهرام حقیقت دوست، علیرضا آرا، مجید پتکی، با حضور عباس جمشیدی فر بازیگران اصلی این اثر سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«باغ کیانوش» روایتی ماجراجویانه از واقعه ای در دهه ۶۰ دارد که روایت خیالی آن اقتباسی از کتابی با همین نام است و شهرهای همدان، تهران و شهر قدس لوکیشن های اصلی این اثر سینمایی بوده اند.

این اثر سینمایی به عنوان اولین محصول مشترک باشگاه اثر سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخت و ساز می شود و فیلمنامه آن توسط رضا کشاورز حداد به نگارش درآمده است.

رضا کشاورز حداد که نخستین تجربه کارگردانی سینمایی خود را پشت سر می‌گذارد، پیش از این چندین اثر سینمایی کوتاه ساخته که در جشنواره های مختلف هم حضور داشته است.


اثر سینمایی سینمایی “باغ کیانوش”، کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه کنندگی محمدجواد موحد، پس از مدتی کار در لوکیشن‌های مختلف در تهران به پایان فیلمبرداری رسید. این اثر سینمایی در حال حاضر در مراحل پایانی برای حضور در جشنواره اثر سینمایی فجر است. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شهرام حقیقت دوست، علیرضا آرا، مجید پتکی و عباس جمشیدی فر هستند. “باغ کیانوش” روایتی ماجراجویانه از واقعه‌ای در دهه ۶۰ است و روایت خیالی آن اقتباسی از کتابی با همین نام می‌باشد. شهرهای همدان، تهران و شهر قدس لوکیشن‌های اصلی این اثر سینمایی بوده‌اند. این اثر سینمایی اولین محصول مشترک باشگاه اثر سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و فیلمنامه آن توسط رضا کشاورز حداد نوشته شده است. این اثر سینمایی، تجربه کارگردانی سینمایی اولین باری برای رضا کشاورز حداد است که قبلاً چندین اثر سینمایی کوتاه ساخته و در جشنواره‌های مختلف نیز حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *