: فال روز پنجشنبه هفتم دی ماه 1402

این یک برنامه روزانه فال از برج‌های مختلف است که به شخصه‌ای که هم برجِ جدی (در این مورد برج ماهی) دارد و هم فروردین ماه متولد است، پیش‌بینی می‌کند. این برنامه روزانه برای هر برج و هر ماه تولد، ویژگی‌های اصلی، سیاره مرتبط، سنگ ماه تولد، رنگ مورد علاقه و نقاط قوتی را که برای هر کدام از این دسته‌ها تاثیر تعاملات روزمره دارد، نشان می‌دهد. همچنین، برنامه توصیه‌هایی برای هر کدام از این دسته‌ها ارائه می‌کند. این برنامه با آیکون‌های موجود و یا الگوهای برجسته شده، همچون صورت خندان یا صورت گریان، احوال و روند روزانه زندگی را پیش‌بینی می‌کند.

خورشید در موقعیت جدی (Capricorn)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شمامدیر بودن
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
روز خود را با افکار مثبت و انرژی‌های قوی آغاز کنید. نگذارید با شروع روز اخبار منفی و سیاه ذهن‌تان را مشغول کنند. امروز بعد از چند روز پرمشغله بهتر است کمی استراحت کنید. از اواسط ماه آینده کارهایتان تازه شروع خواهد شد بنابراین بهتر است انرژی خود را بازیابی کنید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شمابا اراده و مصمم
سیاره شمازمین
سنگ ماه تولدزمرد
رنگ مورد علاقهصورتی جیغ
نقاط قوتسخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز روز درد و دل دیگران با شماست وباعث می‌شود شما برای آنها دلسوزی کنید. شاید امروز به این فکر بیفتید که برای اطرافیانتان وقت بیشتری بگذارید. برای دیگران وقت بگذارید و به آنها کمک کنید و مطمئن باشید پاسخ مهر و محبتتان به دیگران را خواهید گرفت. گاهی اوقات مجبور می‌شوید کارهایی انجام دهید که تمایلی به انجام آنها ندارید. امروز یکی از این روزهاست با این تفاوت که بعدا متوجه می‌شوید که این کار برایتان چقدر سودمند بوده است پس آن را از دست ندهید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شمامخابرات بالا
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهزرد
نقاط قوتشوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و همین باعث می‌شود تا با استرس زیادی از خواب بیدار شوید. نگران نباشید؛‌ شما با یک برنامه ریزی کوچک در ذهن خود به راحتی به کارهایی که می‌خواهید انجام دهید، می‌رسید؛ امروز هیچ محدودیتی روبروی شما نیست و انرژی‌های خوب به سمت شما سرازیر هستند. اگر مجرد هستید و با کسی در ارتباط نیستید، امروز یا در چند روز آتی فردی به شما پیشنهاد یک رابطه خوب را خواهد داد؛ در مورد آن عجول نباشید و شتاب‌زده تصمیم نگیرید. با توجه به شرایط شما ممکن است قبول یا رد آن به نفع شما باشد. در صورتی که قصد رد کردن آن را دارید، حواستان باشد که این کار را محترمانه انجام دهید تا حس منفی از شما در او باقی نماند.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شمااحساسی
سیاره شماماه
سنگ ماه تولدمروارید
رنگ مورد علاقهنقره ای
نقاط قوتخود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
شما این استعداد را دارید که ایده های فوق العاده ای که به ذهن‌تان می‌رسند را با موفقیت به دیگران انتقال دهید. شاید هم به همین دلیل در خانواده تان شما آن شخصی باشید که مسئولیت آموزش دادن به بچه ها در مورد زندگی و مسئولیت های آن را به عهده دارد، اما امروز یک نفر دیگر درسی به شما خواهد داد که اگر آن را بپذیرید می‌تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد. خوشبختانه امروز شما تمایلی به پافشاری و بحث کردن با دیگران برای اثبات حرف‌هایتان ندارید و کنار آمدن با دیگران می‌تواند نتایجی قابل توجه برایتان داشته باشد. رابطه عاطفیتان نیز تحت تأثیر این وضعیت امروز خیلی خوب و بدون دردسر خواهد بود.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شماخلاق بودن
سیاره شماخورشید
سنگ ماه تولدیاقوت
رنگ مورد علاقهطلایی
نقاط قوتشجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
کاری که مدت ها انتظار آن را می کشیدید، امروز نتیجه می‌دهد و شما را شگفت زده خواهد کرد. گاهی احساس می‌کنید که دیوارهای اطراف تان بلند و بلندتر می شوند طوری که هیچ راه خلاصی ندارید اما این را بدانید که این اوضاع موقتی است. سعی کنید از این فرصت برای تمرکز بیشتر روی کارهایتان استفاده کنید. استراحت بین کارها را نیز از یاد نبرید. مطمئن باشید که در انتهای مسیر همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به زودی یک مسافرت غیر منتظره در راه دارید که تو روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شماریزبین
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدزبرجد
رنگ مورد علاقهآبی دریایی
نقاط قوتدقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز ذهن‌تان سرشار از ایده ها و افکار عجیب و غیر عادی خواهد بود، اما فکر نکنید که این افکار بی ارزش هستند و آنها را به راحتی کنار نگذارید. اگر می‌خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید از مرحله رویا پردازی خارج شده و دست به کار شوید. نگران این که دیگران در مورد شما و کارهایی که می‌کنید چه فکری خواهند کرد نباشید، نتیجه نهایی ارزش این همه ریسک کردن را خواهد داشت. شما درگیر رابطه‌ای شده‌اید که تا کنون هیچ تجربه ای در مورد آن نداشته‌اید و نمی‌دانید که چطور باید سر حرف را باز کنید و چگونه با طرف مقابلتان ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت کرده است. گوش کردن به ندای قلبتان در رابطه با مسائل عاطفی بهترین استراتژی ممکن می‌تواند باشد.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شماهماهنگ بودن
سیاره شمازهره
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهصورتی کم رنگ
نقاط قوتروابط حکومتی مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز از طرفی دلتان می‌خواهد که به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، از طرف دیگر هم مسائل معنوی برایتان اهمیتی تازه پیدا کرده‌اند و فکر می‌کنید نیاز شدیدی به پرداختن به آنها دارید. شما فکر می‌کنید که مجبور هستید یکی از این دو را انتخاب کنید و نمی توان تعادلی بین این دو رویکرد ایجاد کرد و این بحران شما را در مسیر سفری به دنیای درون و ضمیر ناخودآگاهتان قرار خواهد داد. چیزی که در این مسافرت به دست می‌آورید باعث خواهد شد که رضایت بیشتری نسبت به زندگی خود داشته باشید. امروز احساسات شما قدرت بسیاری دارند و همین موضوع می‌تواند به محکمتر شدن رابطه عاطفیتان و یا پیدا کردن راه حل برای مشکلاتی که مدت هاست دارند آزارتان می‌دهند کمک کند. 

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شمابا استقامت
سیاره شماپلوتون
سنگ ماه تولدیاقوت زرد
رنگ مورد علاقهسفید
نقاط قوتقدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امواج شدید تغییرات شما را چنان تحت تأثیر قرار می‌دهند که تکآن‌های ناشی از آنها می‌توانند شما را در مسیری کاملا جدید و متفاوت قرار دهند. مورد بررسی قرار دادن افکار و باورهایتان به طور مجدد ممکن است باعث شود نسبت به آنچه تا کنون به نظرتان حقیقت داشته دچار تردید شوید. خوشبختانه دوستان و اعضای خانواده پیشنهادهای سازنده ای برای شما دارند و می‌توانید برای راهنمایی های مفید به آنها اعتماد کنید. با وجود این که احساس می‌کنید واقعیت مدام در حال تغییر است، در پایان این وضعیت قدرتمندتر از هر زمانی خواهید بود. دانشی که مدام در تحول نباشد با آگاهی فرق دارد و به هیچ کاری نمی‌آید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شمامدبر
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
موانعی که در سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار داشتن امروز شروع به از بین رفتن می‌کنند و همین به شما شجاعت و انگیزه کافی برای داشتن صراحتی بیشتر در بیان نیازهایتان را خواهد بخشید. شما سرشار از شور و هیجان هستید و با وجود درگیری های خانوادگی که دست و پایتان را بسته اند دوست دارید دست به کار شوید و برای پیشرفت زندگی خود گام بردارید. شاید تلاش کنید که به صورت ناگهانی پیشرفت هایی که باید تا به حال اتفاق می افتاده اند ولی به دلایلی بی نتیجه مانده اند را عملی کنید، ولی اگر بدون فکر و برنامه ریزی دست به کار شوید تلاش هایتان بی نتیجه باقی خواهند ماند. اکنون زمان خوبی برای ایجاد تغییر، خوب یا بد، در زمینه عاطفیتان نیست؛ لطفا کمی دست نگه دارید

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شماجاه طلبی
سیاره شمازحل
سنگ ماه تولدلعل
رنگ مورد علاقهخاکستری
نقاط قوتمنظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
شما همچنان دارید با این توهم زندگی می‌کنید که هر چقدر اطلاعاتتان را زیاد کنید بهتر از این است که دانش اندکی داشته باشید. شاید تا حقوق زیادی حق با شما باشد، با این حال باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر گونه اطلاعاتی به کارتان نمی‌آید و باید روی اطلاعات کاربردی و مرتبط با حوزه فعالیت هایتان تمرکز کنید. باید این را بدانید که نمی‌توانید همه چیز را یاد بگیرید و عقل کل باشید، پس به جای از این شاخه ب آن شاخه پریدن زمینه مطالعات و تحقیقتان را روی موضوعات مهمتر و کاربردی تری محدود و متمرکز کنید. امروز نظرات و احساسات شما در طول روز مدام در حال تغییر خواهند بود، پس بهتر است در مورد هیچکس نتیجه گیری و قضاوت نکنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شماهنجارشکن
سیاره شمااورانوس
سنگ ماه تولدیاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقهآبی
نقاط قوتانسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
شما آدم محافظه کاری هستید و ترجیح می‌دهید کارها با روال معمول خود انجام گیرد. با این حال حفظ این نگرش در مورد خواسته ها و نیازهایتان در شرایط موجود برای شما بسیار دشوار است. شاید در محل کارتان دیگران تعهد کاری شما را زیر سوال ببرند و با مخالفت هایی روبرو شوید، ولی با این همه حاضر هستید همه موانع را پشت سر بگذارید و مخالفت ها را به جان بخرید تا به خواسته خود برسید. وجود عشق در زندگی را هرگز فراموش نکنید. به قول شاعر هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق …

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شمادلسوز
سیاره شمانپتون
سنگ ماه تولدزمرد کبود
رنگ مورد علاقهبنفش
نقاط قوتآرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
به نظر می‌رسد امروز بسیار قاطعانه در خصوص نتایج کارتان صحبت می‌کنید. آیا همه تغییرات و اتفاقات را در نظر گرفته‌اید؟ اگر کمی فکر کنید متوجه می‌شوید که بسیاری از احتمالات را در نظر نگرفته‌اید. عجله کنید هنوز وقت داشته و می‌توانید از آن بهره کافی را ببرید. از اطرافنیاتان در تصمیم گیری‌ها و پیشبرد کارها کمک بگیرید. با آن‌ها مهربان باشد همکارانتان از شما توقع بسیار بالایی دارند پسشان و شخصیت خود را بین آنان حفظ کرده و با صلابت و مهربانی رفتار کنید. شما گاهی مانند کودکی رفتار می‌کنید که دوست دارد بیشتر بازی کند و چون به خواسته‌اش نرسیده است بداخلاقی می‌کند. به جای این که با دیگران بدرفتاری کنید کمی بیشتر به کودک درونتان اهمیت بدهید تا خلق و خویتان بهم نریزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *