“اَستودیو هنر هفتم، در ایستگاه پایانی حقیقت”

«سینما حقیقت» در ایستگاه پایانی


مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی مستند ایران “سینماحقیقت” با حضور مستندسازان و مقامات برگزار شد. مراسم با نوای سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و در ادامه قطعه‌ای هنر صوتی به همراه تصاویری از کودکان غزه اجرا شد. محمد حمیدی‌مقدم دبیر جشنواره در پایان تشکر کرد و از داوران و فیلمسازان شرکت‌کننده تقدیر کرد، همچنین از حضور نسل‌های مختلف و درخشش جوانان در جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی مستند ایران «سینماحقیقت» امشب دوم دی ماه با حضور جمعی از مستندسازان در تالار وحدت برگزار شد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مجتبی امینی دبیر جشنواره اثر سینمایی فجر، علی دهکردی مدیرعامل خانه هنر هفتم، مهدی آذرپندار رییس انجمن سینمای جوانان و … از جمله مهمانان این مراسم هستند.

این مراسم دقایقی پیش با نوای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای مراسم قطعه ای به رهبری بهزاد عبدی و با همراهی ارکستر هنر صوتی نواخته شد که در پس زمینه آن تصاویری از کودکان غزه را نمایش می داد.
در پایان این قطعه با بیان اینکه «اینجا چراغی روشن است» از همه قربانیان غزه و کودکانی که در خاک آرمیده اند و مادران یاد شد.

در ادامه محمد حمیدی‌مقدم دبیر جشنواره از یادبودی که برای قربانیان غزه برگزار شد تشکر و بیان کرد: روزهای سختی را به دلیل شدت کار پشت سر گذاشتیم. گروه بیشماری از مشاوران با ما همکاری کردند. از داورهایی که اثر سینمایی های متفاوت و رنگین این دوره از جشنواره را انتخاب کردند و از هیات های داوری که ما را یاری کردند، ممنونم.

وی اضافه کرد: جیمز لانگلی که یکی از اثر سینمایی های مهم درباره غزه را ساخته است و قبول کرد تا در این جشنواره کمک کند، مهرداد اسکویی فیلمساز خوب، رضا میرکریمی فیلمساز مطرح و … از دیگر داورانی که همراه بودند ما بودند، تشکر می‌کنم. امسال در جشنواره شاهد رقابت نسل‌های مختلف و درخشش جوانان بودیم.


این متن در مورد اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی مستند ایران است. این مراسم با حضور مستندسازان و جمعی از مهمانان برگزار شد. مراسم با نوای سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. در ابتدای مراسم قطعه‌ای به رهبری بهزاد عبدی و با همراهی ارکستر هنر صوتی اجرا شد. در پایان این قطعه، به قربانیان غزه و کودکانی که در آنجا کشته شده‌اند و همچنین مادران آنان یاد شد. علاوه بر این، در مراسم به دلیل شدت کار در این جشنواره و همچنین انتخاب اثر سینمایی‌های متنوع و رنگارنگ توسط داوران، از همه مشاوران و داوران تشکر شد. در این جشنواره، اثر سینمایی‌ها درباره غزه و نسل‌های مختلف رقابت کردند و جوانان نیز درخشش خود را نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *