سومین اسپانیایی در ایران/ آلکارز: هیجان نساجی انتخاب من است

سومین اسپانیایی در ایران/ آلکارز: از انتخاب نساجی هیجان زده هستم


باشگاه نساجی اعلام کرد که با مربی اسپانیایی “لوکاس آلکارز” برای هدایت تیم در فصل جاری و آینده در لیگ برتر توافق کرده است. طبق این توافق، قرارداد آلکارز با باشگاه برای یک فصل و نیم منعقد شده است. او تیم نساجی را یک تیم بزرگ و قابلیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارای توانمندی خوبی برای رشد و توسعه ارزیابی کرده و برای همکاری با این تیم هیجان زده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، روز گذشته پنج‌شنبه ۳۰ آذر باشگاه نساجی در اطلاعیه‌ای خبر از توافق با «لوکاس آلکارز» برای هدایت این تیم در فصل جاری و آینده در لیگ برتر خبر داد.

این مربی اسپانیایی که سابقه هدایت تیم فوتبال گرانادا را در کارنامه خود دارد گفت‌وگویی را با رسانه «granadadigital» انجام داده است.

این رسانه در مطلبی به معرفی تیم نساجی پرداخته و در آن آورده است: «تیم نساجی در رده پانزدهم لیگ ایران قرار دارد و روزهای سختی را تجربه می‌کند.

آلکارز جانشین مهدی رحمتی در این تیم خواهد شد و طبق توافقی که شده است، قرارداد او به مدت یک فصل و نیم با این باشگاه ایرانی خواهد بود. نساجی پتانسیل ورزشی و مالی بالایی دارد و می‌تواند چالش خوبی برای آلکارز محسوب شود.

آلکارز پس از پاکو خمز سرمربی تراکتور و ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد، سومین مربی اسپانیایی شاغل در لیگ ایران به حساب می‌آید و پس از سال جدید میلادی به این کشور مسافرت خواهد کرد تا کار خود را آغاز کند.»

آلکارز درباره انتخاب نساجی اظهار داشت: نساجی تیم بزرگی در ایران است و برای حضور در این باشگاه هیجان زده هستم. این تیم سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و تیم خوبی در ایران است.


مربی اسپانیایی لوکاس آلکارز توافق کرده است که تیم فوتبال نساجی را در فصل جاری و آینده در لیگ برتر ایران هدایت کند. او جانشین مهدی رحمتی در این تیم خواهد شد و قراردادش به مدت یک فصل و نیم با این باشگاه ایرانی است. آلکارز سومین مربی اسپانیایی شاغل در لیگ ایران است و انتخاب نساجی را به عنوان تیمی بزرگ و موفق در ایران توصیه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *