توافقنامه همکاری با شرکت مخابرات ایران به امضا رسید

سه تفاهم نامه همکاری با شرکت مخابرات ایران منعقد شد


در حاشیه نمایشگاه تلکام، اولین تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران درباره ارائه خدمات فی‌مابین با کمیته امداد امام خمینی منعقد شد. همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت مخابرات ایران و مناطق حفاظت‌شده علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی نیز به امضا رسید. شرکت مخابرات ایران در حوزه فیبرنوری و فناوری های نرم فعالیت داشته و هدف از تفاهم نامه ها همکاری در توسعه این فناوری ها و دانش مالی دیجیتال است. همچنین تفاهم نامه دیگری با شرکت فناوری طراحی و ساخت برق و کنترل مپنا برای دیجیتال سازی به امضا رسید. توسعه پلتفرمی بر بستر IOT و IIOT و ارائه خدمات ترانزیت، صنایع علوم علوم درمانی و هوشمند سازی در این بستر از اهداف این تفاهم نامه است. تمام این تفاهم نامه ها نشان می دهند که شرکت مخابرات ایران در حوزه های فناوری پیشرفته فعالیت می کند و همکاری هایی را برای توسعه این فناوری ها و دانش مالی دیجیتال انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اولین تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران امروز در حاشیه سومین روز نمایشگاه تلکام درخصوص ارائه خدمات فی‌مابین شرکت مخابرات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد که توسط داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران و مجتبی ذنوبی، رئیس مرکز توسعه تکنولوژی مخابرات، امنیت و هوشمند سازی کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

شرکت مخابرات ایران امروز همچنین با مناطق حفاظت‌شده علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی نیز تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کرد که این تفاهم نامه با حضور سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و محمد حسین ایمانی خوشخو، رییس پارک علم و فناوری ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به امضا رسید.

سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران در خصوص این تفاهم نامه گفت: از آنجا که شرکت مخابرات باید در موضوع فیبر نوری فعالیت داشته باشد، در سال ۱۴۰۱ توسعه فیبرنوری را شروع کردیم و در حال حاضر این پروژه در همه استان های کشور به ثمر رسیده است.

وی افزود: همچنین باتوجه به برنامه کلان حکومت خصوصا برنامه هفتم توسعه نهضت جهادی توسعه دانش مالی دیجیتال را در پایان سال ۱۴۰۲ شروع کردیم و به منظور فعالیت در فناوری های نرم شرکت مخابرات ایران این تفاهم نامت همکاری مشترک در ۷ ماده و دو نسخه به امضا رسید.

همچنین سومین تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران با شرکت فناوری طراحی و ساخت برق و کنترل مپنا به منظور دیجیتال سازی به امضا رسید که براساس آن قرار است پلتفرمی بر بستر IOT و IIOT توسعه داده شود و قابلیت سرویس دهی ترانزیت، صنایع علوم علوم درمانی و هوشمند سازی در این بستر اتفاق بیافتد.

سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص این تفاهم نامه نیز گفت: موضوع نهادی توسعه دانش مالی دیجیتال شروع شده و برای سال جاری اولین اقدام تشکیل دبیرخانه دائمی تحول اساسی صنعتی البرز بود که حاصل این رویدادها و فعالیت ها منجر به امضای این تفاهم نامه با شرکت مپنا شد.


اولین تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران با کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت مخابرات ایران
تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران با مناطق حفاظت‌شده علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی
کارکرد فیبرنوری شرکت مخابرات ایران در استان های کشور
شروع فعالیت در فناوری های نرم شرکت مخابرات ایران
تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران با شرکت فناوری طراحی و ساخت برق و کنترل مپنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *