زارع‌پور: افزایش تعرفه اپراتورها به صورت ۱۰۰ درصدی را قبول نمی‌کنیم.

زارع‌پور: افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اپراتورها را نمی‌پذیریم

0 نظر


در این متن، وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع‌پور، اعلام کرده است که در بازنگری آینده، اپراتورها موظف هستند تا بسته‌های متنوع‌تری را برای مردم فراهم کنند. او همچنین به مشکل اخیر در اتصال شبکه جهانی اشاره کرده و از رفع آن خبر داده است. در مورد سامانه رجیستری موبایل نیز، او تاکید کرده است که این سامانه همچنان در حال کار است و باید به‌روزرسانی شود. وی با ابراز نگرانی از افزایش قیمت تعرفه‌ها، تاکید کرده است که هدف آن افزایش کیفیت است و نمی‌پذیرد که تعرفه‌ها به طور ۱۰۰ درصدی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «عیسی زارع‌پور» وزیر مخابرات در حاشیه نشست هیأت حکومت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حتماً در بازنگری که طی روزهای آینده انجام می‌شود، اپراتورها را مکلف می‌کنیم که بسته‌های متنوع‌تری را برای مردم فراهم کنند.

وی در خصوص مشکل پیش آمده برای شبکه جهانی در روزهای گذشته، افزود: اختلالی در یکی از مراکز مخابراتی تهران بود که برطرف شد.

وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در پاسخ به سوالی در خصوص امکان دور زدن رجیستری موبایل، گفت: سامانه رجیستری همچنان کار خود را با دقت انجام می‌دهد. این سامانه کار مشترک ما با وزارت صمت و اپراتورها است و طبیعی است سامانه باید مدام به روز شود، چون فناوری‌ها و گوشی‌های جدید وارد بازار می‌شود.

زارع‌پور گفت: به دنبال سود اپراتور نیستیم و به دنبال افزایش کیفیت هستیم. اگرچه از سال ۹۶ تعرفه‌ها دست نخورده اما سازمان تنظیم مقررات شروطی را برای افزایش قیمت مشخص کرده است، هنوز تصمیمی گرفته نشده است اما قطعاً افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را نمی‌پذیریم.


وزیر مخابرات اعلام کرد که اپراتورها مکلف هستند بسته‌های متنوع‌تری را برای مردم فراهم کنند. او همچنین گفت که اختلال در یکی از مراکز مخابراتی تهران برطرف شده است. درباره امکان دور زدن رجیستری موبایل، وزیر مخابرات بیان کرد که سامانه رجیستری همچنان کار خود را انجام می‌دهد و قادر است با وارد شدن فناوری‌های جدید به روز شود. وی اظهار داشت که هدف آنها افزایش کیفیت است و افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را قبول نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *