معرفی یلوپل ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳

رونمایی از «یلوپل» ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳


در دومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، ایرانسل از پلفترم “یلوپل” برای سازماندهی شرکای تجاری خود رونمایی کرد. این بستر نرم‌افزاری امکاناتی را برای تسهیل و سازماندهی فعالیت‌های حقوقی، امور مالی، نظارت بر شاخص‌های کلیدی عملکرد، مکاتبات و ثبت اطلاعات شرکای ایرانسل فراهم می‌کند. با این بستر نرم‌افزاری، گزارش‌های هوشمند در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و سازماندهی زمان، سازماندهی هزینه کسب‌وکار و پیگیری وضعیت شراکت تجاری، بهبود می‌یابد. ایرانسل از جدیدترین تکنولوژی‌های شبکه 5G و فیبرنوری استفاده می‌کند و هدف اصلی آن توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال است. شرکت هدف استراتژیک خود را جابجایی از شرکت خدمات ارتباط‌پایه به شرکت فناوری‌محور قرار داده و با راه‌اندازی بستر نرم‌افزاری “یلوپل” در این راستا قدم‌های موثری برداشته است. علاقه‌مندان به آخرین دستاوردهای ایرانسل می‌توانند به نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ مراجعه کرده و از محصولات و خدمات این شرکت بازید کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال با هدف ارائه ابزارها، پلفترم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون، از پلفترم «یلوپل»، به عنوان سامانه سازماندهی شرکای تجاری ایرانسل، در دومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، رونمایی کرد.

یلوپل، بستر نرم‌افزاری مرتبط با سازماندهی شرکای تجاری ایرانسل است که تسهیل و سازماندهی فعالیت‌های حقوقی، امور مالی، نظارت بر شاخص‌های کلیدی عملکرد، مکاتبات و ثبت اطلاعات شرکای ایرانسل را فراهم می کند.

این بستر نرم‌افزاری منجر به هوشمندسازی تمامی امور شرکای تجاری ایرانسل می‌شود و همچنین برقراری ارتباط و همسویی منظم بین تیم‌های داخلی مانند واحد تجاری، سازماندهی تأمین، حقوقی، مالی و غیره را فراهم می‌کند. این بستر ضمن ارائه دقیق اطلاعات، فرآیندها و رویه‌های سازمانی را هم تسریع و به دیجیتالی شدن کسب‌وکار کمک می‌کند.

با به‌کارگیری یلوپل، گزارش‌های هوشمند در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و سازماندهی زمان، سازماندهی هزینه کسب‌وکار و پیگیری وضعیت شرکاری تجاری، بهینه می‌شود.

از امکانات و ویژگی‌های این بستر نرم‌افزاری می‌توان به احراز هویت کسب‌وکار و افراد حقیقی، بستن مستندات قانونی مانند تفاهم نامه و قرارداد، امضای دیجیتال، یکپارچه‌سازی مراحل مالی، گزارش‌گیری و صحت سنجی پرداختی، سازماندهی عملکرد کسب‌وکارها و… اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستورکار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت مخابرات کشور به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت شبکه جهانی نسل پنجم و شبکه فیبرنوری و همچنین ورود تأثیرگذار و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر سازماندهی و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار تامین مالی در زمینه AI، اَبَرداده، رایانش ابری و… است.

هدف استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و بستر نرم‌افزاری، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیست‌بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، راه‌اندازی بستر نرم‌افزاری «یلوپل» را در دستور کار خود قرار داده است.

جدیدترین دستاوردهای شبکه 5G و فیبرنوری، راهکارها و محصولات مبتنی بر AI، تحقیق و توسعه، پیشرفت، بومی‌سازی، راهکارها و سرویس‌های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرم‌افزاری و منابع انسانی، از جمله مهمترین بخش‌های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و دانش مالی دیجیتال، می‌توانند تا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲، به سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ مراجعه کنند.


یلوپل، بستر نرم‌افزاری سازماندهی شرکای تجاری ایرانسل است که تسهیل و سازماندهی فعالیت‌های حقوقی، امور مالی، نظارت بر شاخص‌های کلیدی عملکرد، مکاتبات و ثبت اطلاعات شرکای ایرانسل را فراهم می کند. این بستر نرم‌افزاری منجر به هوشمندسازی تمامی امور شرکای تجاری ایرانسل می‌شود و همچنین برقراری ارتباط و همسویی منظم بین تیم‌های داخلی مانند واحد تجاری، سازماندهی تأمین، حقوقی، مالی و غیره را فراهم می‌کند. این بستر ضمن ارائه دقیق اطلاعات، فرآیندها و رویه‌های سازمانی را هم تسریع و به دیجیتالی شدن کسب‌وکار کمک می‌کند. با به‌کارگیری یلوپل، گزارش‌های هوشمند در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و سازماندهی زمان، سازماندهی هزینه کسب‌وکار و پیگیری وضعیت شرکاری تجاری، بهینه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *