معرفی خدمات جدید افرانت با نام تجاری «افرانت پلاس»

رونمایی از خدمات جدید افرانت با نام تجاری «افرانت پلاس»

0 نظر


شرکت افرانت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۱۴۰۲ با حضور، خدمات جدید خود را با نام افرانت پلاس معرفی کرد. این خدمات شامل ابر خصوصی، تامین تجهیزات دیجیتال، PaaS، خدمات GPU، خدمات سازماندهی شده، مشاوره، طراحی، ساخت و نگهداری دیتاسنتر و خدمات نرم‌افزاری است. هدف افرانت ارائه خدمات و راهکارهای نوآورانه، امن و پایدار به مشتریان خود و تحول دیجیتال کسب و کارهاست. بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، تکنولوژی مخابرات و دانش مالی دیجیتال با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود و افرانت در سالن ۶، غرفه ۲۵ میزبان بازدیدکنندگان است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، شرکت افرانت، یکی از پیشروترین و قدیمی ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دیجیتال، امسال با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۱۴۰۲ علاوه بر ارائه خدمات و راهکارهای مبتنی بر دیتا مانند پهنای باند شبکه جهانی، شبکه انتقال، دیتاسنتر، خدمات ابری و … از خدمات جدید خود با نام تجاری افرانت پلاس رونمایی کرد.

خدمات افرانت پلاس شامل: ابر خصوصی، تامین سخت افزار، PaaS, خدمات GPU , خدمات سازماندهی شده، مشاوره ،طراحی، ساخت و نگهداری دیتاسنتر و خدمات نرم افزاری است که در راستای تحقق شعار افرانت به عنوان پیشروترین بستر نرم‌افزاری دیجیتال کشور طراحی شده تا بتواند خدمات و راهکارهایی نوآورانه، امن و پایدار به مشتریان خود ارائه داده و شریکی توانمند ساز برای تحول دیجیتال کسب و کارهای کشور باشد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، تکنولوژی مخابرات و دانش مالی دیجیتال با همکاری سازمان توسعه بازرگانی ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از دوم لغایت پنجم دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. افرانت در سالن ۶ غرفه ۲۵ میزبان بازدید کنندگان است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


شرکت افرانت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۱۴۰۲ خدمات جدید خود با نام تجاری افرانت پلاس را معرفی کرد. خدمات افرانت پلاس شامل ابر خصوصی، تامین سخت افزار، PaaS، خدمات GPU، خدمات سازماندهی شده، مشاوره، طراحی، ساخت و نگهداری دیتاسنتر و خدمات نرم افزاری است. این خدمات به منظور ارائه خدمات و راهکارهایی نوآورانه، امن و پایدار به مشتریان خود و تحقق شعار افرانت به عنوان پیشروترین بستر نرم‌افزاری دیجیتال کشور طراحی شده است. بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، تکنولوژی مخابرات و دانش مالی دیجیتال با همکاری سازمان توسعه بازرگانی ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. افرانت در این نمایشگاه در سالن ۶ غرفه ۲۵ میزبان بازدید کنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *