رفع نوسانات برق در دیتاسنتر مخابرات در طی دو ساعت آینده

رفع نوسان برق دیتاسنتر مخابرات تا دو ساعت آینده


داوود زارعیان، در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اعلام کرد که از ساعاتی پیش در یکی از دیتاسنترها به دلیل نوسان برقی، سیستم های ارتباطی با مشتریان شامل مرکز تماس و پرتالی که به مشتریان خدمت می‌دهد، قطع شده است. در این رابطه ذکر شد که شبکه جهانی مشترکین قطع نمی‌شود، اما در صورت تمدید شارژ و خریداری شبکه جهانی تا دو ساعتی قابلیت استفاده از شبکه جهانی به مشکل برمی‌خورد. این اختلال در حال حل شدن و مرتبط با تعامل مخابرات با مشتریان است. تنها تا دو ساعت آینده به نظر می‌رسد که مشکل برطرف شود.

داوود زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور در خصوص اختلال ساعتی پیش در دیتاسنتر مخابرات گفت: از ساعاتی پیش نوسان برقی در یکی از دیتاسنترها ایجاد شد که باعث شد سیستم های ارتباطی با مشتریان شامل مرکز تماس و پرتالی که به مشتریان خدمت دهی می کند قطع شود.

وی افزود: شبکه جهانی مشترکین قطع نمی شود ولی اگر مشترکین بخواهد شبکه جهانی را تمدید شارژ و خریداری کنند یک تا دو ساعتی دچار مشکل هستیم البته اختلال در حال حل شدن است.

زارعیان در ادامه گفت: بنابراین اختلال در شبکه شبکه جهانی نیست بلکه در تعامل مخابرات با مشتریان است.

وی افزود: همکاران سیسستم های مرکز تماس ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰ و سایت و پرتال مشتریان را بررسی می کنند که در حال اصلاح است و به نظر می رسد مشکل تا دو ساعت آینده برطرف شود.


نتیجه این متن این است که در دیتاسنتر یک اختلال سیستمی به وجود آمده است که باعث قطع شدن سیستم های ارتباطی با مشتریان، از جمله مرکز تماس و پرتال خدمات مشتریان شده است. مشترکین همچنان به شبکه جهانی دسترسی دارند، اما در خریداری و تمدید شارژ شبکه جهانی ممکن است به مشکل برخورد کنند. اما اختلال در شبکه شبکه جهانی نیست، بلکه مشکل در تعامل مخابرات با مشتریان است. تیم فنی در حال بررسی سیستم های مرکز تماس و سایت و پرتال مشتریان است و قابلیت برطرف شدن مشکل تا دو ساعت آینده وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *