سرنوشت خون – برایم سرشار از شگفتی شد

«رجز خون» با صدای غلامرضا صنعتگر تماشایی شد


محصول جدیدی به نام “رجز خون” از مرکز هنر صوتی حوزه هنری به خوانندگی غلامرضا صنعتگر منتشر شده است. در این نماهنگ، فائزه امجدیان به عنوان شاعر، شروین معینی به عنوان آهنگساز و غلامرضا صنعتگر به عنوان خواننده حضور دارند. صنعتگر یکی از هنرمندان فعال در حوزه هنر صوتی پاپ است و در گذشته همکاری‌های متعددی با مرکز هنر صوتی حوزه هنری داشته است. برای شنیدن این تک‌آهنگ می‌توانید اینجا را کلیک کنید.


دریافت
35 MB

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «رجز خون» عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات منتشر شده توسط مرکز هنر صوتی حوزه هنری است که طی روزهای اخیر به خوانندگی غلامرضا صنعتگر منتشر شد.

در این نماهنگ فائزه امجدیان شاعر، شروین معینی آهنگساز و غلامرضا صنعتگر به عنوان خواننده حضور دارند.

غلامرضا صنعتگر از جمله هنرمندان فعال حوزه هنر صوتی پاپ است که طی سال‌های گذشته همکاری‌های متعددی با مرکز هنر صوتی حوزه هنری در ساخت و ساز آلبوم و تک‌آهنگ‌های مختلف داشته است.

برای شنیدن تک‌آهنگ «رجز خون» اینجا را کلیک کنید.


تازه‌ترین محصول منتشر شده توسط مرکز هنر صوتی حوزه هنری عنوان «رجز خون» است. این محصول به خوانندگی غلامرضا صنعتگر منتشر شده است. در این نماهنگ، فائزه امجدیان به عنوان شاعر و شروین معینی به عنوان آهنگساز حضور دارند. غلامرضا صنعتگر یکی از هنرمندان فعال حوزه هنر صوتی پاپ است که در سال‌های گذشته همکاری‌های متعددی با مرکز هنر صوتی حوزه هنری در ساخت و ساز آلبوم و تک‌آهنگ‌های مختلف داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *