چه اتفاقاتی در اولین کنسرت زمستانی طلیسچی رخ داد؟

در اولین کنسرت زمستانی طلیسچی چه گذشت؟


علیرضا طلیسچی در چهارم دی ماه در تهران برنامه کنسرتی برگزار کرد. وی در دو سانس روی صحنه رفت و قطعات محبوب و تازه‌ای از آلبوم‌های خود را به تماشاگران اجرا کرد. همچنین اعلام کرد که کنسرت زمستانی خود را در مطالعات تاریخی‌های ۲۲ و ۲۳ دی نیز تمدید خواهد کرد. طلیسچی با این تمدید، هدف خود را برای ثبت رکورد تازه‌ای قرار داده است. در طول کنسرت، وی با ارکستر خود قطعه‌هایی مانند «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو» و «پاقدم» را نیز اجرا کرد. طلیسچی هنگام اجرای قطعه «پاقدم» از تماشاگران سوالی درباره ساخت و ساز قطعات با سبک و سیاق هنر صوتی دهه ۶۰ پرسید و با تشویق آنها به این ایده پیوست. اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی نیز از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، علیرضا طلیسچی شامگاه روز دوشنبه چهارم دی طی ۲ سانس روی صحنه رفت و با مخاطبانش در پایتخت دیدار کرد. این در حالی بود که وی در حین اجرای برنامه خود از تمدید کنسرت خود در مطالعات تاریخی‌های ۲۲ و ۲۳ دی نیز خبر داد.

طلیسچی که پاییز امسال میزبان حدود ۳۵ هزار مخاطب فقط در پایتخت بود؛ با اعلام تمدید کنسرت زمستانی‌اش، خود را برای ثبت رکورد تازه‌ای آماده کرده است.

این خواننده منتخبی از قطعات محبوب و تازه منتشر شده‌اش را اجرا کرد. «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» از جمله این قطعات بودند.

طلیسچی پس از اجرای دوباره قطعه پرطرفدار «پاقدم» با همراهی ارکستر زهی؛ از مخاطبانش درباره ساخت و ساز قطعاتی با این سبک و سیاق پرسید که با تشویق تماشاگران همراه شد.

وی در ادامه گفت: به نظر من یک هویت موسیقایی در دهه ۶۰ جا ماند و کاش خوانندگان خوش‌صدای دیگر کشور چنین کارهایی ساخت و ساز کنند چون اجرای چنین کارهایی روی صحنه لذت‌بخش است.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف گیتار نایلون، پارسا رفیع گیتار الکتریک، نیما اشکباری باس، امیرحسین آزموده پرکاشن، ادوارد دانیال زاده درامز و مسیح منتظری گیتار الکتریک، تشکیل می‌دادند. این در حالی است که یکتا ناصر از جمله مهمانان این کنسرت بود.


این متن درباره یک کنسرت علیرضا طلیسچی است که در پایتخت برگزار شده است. علاوه بر این کنسرت، طلیسچی اعلام کرده است که کنسرت زمستانی خود را نیز تمدید کرده است. در این کنسرت، او قطعاتی از آهنگ های محبوب و تازه منتشر شده خود را اجرا کرده است. اعضای ارکستری که او را همراهی کردند شامل نوازندگان کیبورد، گیتار، بس، پرکاشن و درامز بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *