دبیرکل جدید سازمان کارفرمایی ایران انتخاب شده است.

دبیرکل جدید کانون عالی کارفرمایی ایران انتخاب شد


داود آدینه به عنوان دبیرکل کانون عالی کارفرمایی کشور در نشست هیأت مدیره و هیأت بازرسان انتخاب شد. آدینه دارای دکترای تخصصی آلاینده‌ها‌های اکوسیستم است و عضو هیأت مدیره و دبیر انجمن علمی بازرگانی ایران می‌باشد. کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران به عنوان تنها نماینده بخش کارفرمایی در مذاکره با حکومت و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی مرتبط با حقوق و قوانین کار و تأمین اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با کارفرمایان فعالیت می‌کند.

به گزارش دیجیاتور، در نشست هیأت مدیره و هیأت بازرسان کانون عالی کارفرمایی کشور، بعد از ارائه برنامه‌ها، داوود آدینه از فعالان و پیشکسوتان حوزه کارفرمایی کشور به عنوان دبیرکل کانون انتخاب شد.

آدینه دارای دکترای تخصصی آلاینده‌ها‌های اکوسیستم، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان و خدمات دهندگان تجهیزات و ملزومات فروشگاهی و مجتمع‌های تجاری و عضو هیأت مدیره و دبیر انجمن علمی بازرگانی ایران است.

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران از اتحاد انجمن‌های صنفی کارفرمایی و کانون‌های کارفرمایی سراسری به وجود آمده و به موجب مقررات در رأس هرم تشکیلاتی کارفرمایی کشور قرار دارد. این کانون جهت حمایت از کارفرمایان بخش‌های مختلف مالی، به عنوان تنها نماینده بخش کارفرمایی در مذاکره با حکومت و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی مرتبط با حقوق و قوانین کار و تأمین اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با کارفرمایان فعالیت می‌کند.


داوود آدینه به عنوان دبیرکل کانون عالی کارفرمایی کشور انتخاب شده است. او دارای دکترای تخصصی آلاینده‌ها‌های اکوسیستم است و رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان و خدمات دهندگان تجهیزات و ملزومات فروشگاهی و مجتمع‌های تجاری است. کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی کشور، به عنوان نماینده بخش کارفرمایی در مذاکره با حکومت و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی مرتبط با حقوق و قوانین کار و تأمین اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با کارفرمایان فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *