رویداد رونمایی از دانشنامه آثار خلاقانه عاشقانه در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

«دانشنامه هنر عاشیقلار» در فرهنگسرای بهمن رونمایی می‌شود


مراسم رونمایی از «دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار» با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث‌ و ارشاد اسلامی و اهالی هنر صوتی و هنرمندان در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. «دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار» توسط علی پولاد نویسنده و پژوهشگر میراث و آثار خلاقانه نگاشته شده است. در این مراسم به تعدادی از عاشیق‌های پیشکسوت ایرانی نیز قدردانی خواهد شد و به علاقه‌مندان در این برنامه ۶۰۰ نسخه دانشنامه شش جلدی آثار خلاقانه عاشیقلار اهدا خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی برنامه، مراسم رونمایی از «دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار» که به کوشش علی پولاد، نویسنده و پژوهشگر میراث و آثار خلاقانه نگاشته شده است، روز پنجشنبه ۷ دی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث‌ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و اهالی هنر صوتی از ساعت ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

علی پولاد متولد ۱۳۲۳ تبریز کارشناس ارشد رشته فناوری طراحی زراعت از ترکیه است و انتشار رباعیات خیام به زبان‌های فارسی، انگلیسی، روسی و ترکی و کتب متعدد دیگر را در کارنامه کاری خود دارد، انتشار برگزیده‌ای از سخنان امام علی (ع) باعث شد تا موسسه آموزش عالی آذربایجان به او دکترای افتخاری اهدا کند.

در مراسم رونمایی از «دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار» که علی شکیبا سازماندهی اجرایی آن را برعهده دارد، از تعدادی از عاشیق‌های پیشکسوت ایرانی نیز قدردانی خواهد شد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. ضمن اینکه به افراد حاضر در برنامه ۶۰۰ نسخه دانشنامه شش جلدی آثار خلاقانه عاشیقلار اهدا می‌شود.


متن فوق نتیجه رونمایی از «دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار» در مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث‌ و ارشاد اسلامی و هنرمندان و اهالی هنر صوتی روز پنجشنبه ۷ دی در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. علی پولاد متولد ۱۳۲۳ تبریز کارشناس ارشد رشته فناوری طراحی زراعت از ترکیه است و دکترای افتخاری از موسسه آموزش عالی آذربایجان دریافت کرده است. همچنین در مراسم از عاشیق‌های پیشکسوت ایرانی نیز قدردانی خواهد شد. حضور در این برنامه برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و ۶۰۰ نسخه از دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار به افراد حاضر اهدا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *