خرید پنجاه دستگاه ماشین آلات جدید برای سازمان راهداری

خرید ۵۰ دستگاه ماشین آلات جدید برای سازمان راهداری


داریوش امانی، رییس سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای کشور، اعلام کرد که مجوز خرید ماشین‌آلات فرسوده استان اردبیل برای بازسازی راه‌ها به دلیل مشکلات در عملیات زمستانی و بازگشایی راه‌ها صادر شده است. وی افزود که استان اردبیل قدرت خرید ماشین‌آلات را دارد و قرار است در هفته آینده پروژه‌های این اداره کل که با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان انجام شده‌اند به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم استان شوند. امانی همچنین درباره اجرای ۶۲ پروژه با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در هفته آینده خبر داد و تاکید کرد که این موفقیت نشان از تعامل، همکاری و اتحاد در بین همه همکاران سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای استان اردبیل با سازماندهی و استان اردبیل است. همچنین، امانی به اهمیت مرز مشترک استان اردبیل با جمهوری آذربایجان در درآمدزایی برای سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای اشاره کرد و با اشاره به پیشرفت پروژه پس‌گرانه پایانه مرزی بیله‌سوار، تصریح کرد که با اتمام این پروژه، ساماندهی کامیون‌های ترانزیت و کاهش تردد شهری برطرف خواهد شد. همچنین، امانی به افزایش نظارت بر صدور بارنامه و جلوگیری از اضافه بار و بار بدون بارنامه پرداخت و از ترتیب درآمدهای جدید در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر از مرز خبر داد.

به گزارش دیجیاتور، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای کشور، گفت: با توجه به اینکه برخی ماشین آلات استان اردبیل فرسوده بودند و در عملیات زمستانی و بازگشایی راه‌ها همکاران راهداری مجبور به بازسازی بودند و عملیات بازگشایی راه‌ها با مشکل مواجه می‌شد مجوز خرید این میزان ماشین آلات انجام شد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل دارای گردنه‌های سخت و صعب‌العبور است و ۱۵۰ روز راهداری زمستانی دارد، گفت: پیمانکار این پروژه مشخص شده و با قدرت خرید ماشین آلات در حال انجام است.

رییس سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای کشور با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی همکاران استان اردبیل در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌های این اداره کل با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم استان اردبیل می‌شود.

آغاز عملیات ۶۲ پروژه با اعتبار بیش‌از ۲ هزار میلیاردی

امانی از آغاز عملیات اجرایی ۶۲ پروژه با اعتبار ۲ هزار و۲۰۰ میلیارد تومان نیز در هفته آینده با حضور وزیر راه شهرسازی خبر داد و افزود: اداره کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای استان اردبیل یکی از ادارات موفق در اجرای پروژه و جذب اعتبارات است که این مهم نشان دهنده تعامل، همکاری و اتحاد در بین همه همکاران این اداره کل با سازماندهی و استان اردبیل با سازمان راهداری و مسئولان است.

وی با اشاره به مرز مشترک استان اردبیل با جمهوری آذربایجان بر توجه و توسعه همه جانبه این مرز در درآمدزایی برای سازمان راهداری تاکید کرد و گفت: پایانه مرزی «بیله» سوار یکی از پایانه‌های مهم کشور در حوزه فروش خارجی و ترانزیت کالا به کشورهای حوزه قفقاز روسیه و جمهوری آذربایجان است.

رییس سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای کشور با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه پس‌گرانه پایانه مرزی «بیله» سوار که با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در حال اجراست، تصریح کرد: ساماندهی کامیون‌های ترانزیت، عملیات ترانشیب، تخلیه و بارگیری، نوبت‌بندی و کاهش تردد شهری کامیون‌ها در سطح شهر «بیله» سوار با اتمام این پروژه به سرانجام خواهد رسید.

امانی همچنین در جهت افزایش درآمدزایی برای سازمان بر تشدید نظارت‌ها بر صدور بارنامه، جلوگیری از اضافه بار و بار بدون بارنامه اشاره کرد و ادامه داد: در خود مرز نیز باید با نظم دهی به روند ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر از مرز به دنبال درآمدهای جدید باشیم تا به همان عقیده که درآمد ترانزیت می‌تواند جایگزین درآمد منابع هیدروکربن در کشور باشد دست یابیم.


تصریح داریوش امانی، رییس سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای کشور: مجوز خرید ماشین‌آلات فرسوده در استان اردبیل صادر شده و پروژه احیای راه‌ها با مشکلات کمتری روبرو خواهد بود. استان اردبیل دارای گردنه‌های سخت و صعب‌العبور و فصل زمستان طولانی است؛ پیمانکار برای اجرای پروژه احیای راه‌ها با قدرت خرید ماشین‌آلات در حال تلاش است. پروژه‌های اداره کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای استان اردبیل با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان، در هفته آینده تحویل مردم این استان داده می‌شود. امانی به اجرای ۶۲ پروژه با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در اداره کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای استان اردبیل اشاره کرد و تعامل، همکاری و اتحاد در بین همه همکاران این اداره کل با سازماندهی و استان اردبیل را تحسین کرد. استفاده از مرز مشترک استان اردبیل با جمهوری آذربایجان در درآمدزایی برای سازمان راهداری تأکید شد و اتمام پروژه پایانه مرزی “بیله” سوار امکانات بیشتری برای فروش خارجی و ترانزیت کالا به کشورهای حوزه قفقاز به همراه خواهد داشت. تشدید نظارت‌ها بر صدور بارنامه و جلوگیری از اضافه بار و بار بدون بارنامه برای افزایش درآمدزایی سازمان مهم است. همچنین، باید به روند ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر در خود مرز توجه کرده و به منظور جایگزینی درآمد منابع هیدروکربن با درآمدهای ترانزیت برنامه‌ریزی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *