توصیف روایت خیالی “پسران در قایق” از جورج کلونی به فارسی

جورج کلونی روح داستان «پسران در قایق» را به تصویر کشید


اثر سینمایی “پسران در قایق”، که توسط جورج کلونی کارگردانی شده است، اقتباسی از کتابی به همین نام است. روایت خیالی اثر سینمایی درباره جو رانتز است، کسی که در نوجوانی توسط پدر و نامادری خود رها شده است. او موفق میشود وارد موسسه آموزش عالی واشینگتن شود، اما با مشکلات مالی مواجه است. در نهایت، جو و هفت نفر دیگر وارد قایقی میشوند تا برای کاهش هزینه های زندگی، در موسسه آموزش عالی ماندگار شوند. اثر سینمایی نشان میدهد که چگونه آنها تمام نیروی خود را در تلاش برای رسیدن به المپیک 1936 در آلمان نشان می دهند. جورج کلونی در این اثر سینمایی، عدالت را در کارش رعایت کرده است. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شامل کالوم ترنر، جوئل اگرتون و ویل کوبان می باشد. نویسنده اثر ادبی، ابراز تحسین خود را از عملکرد کلونی و ترنر در این اثر سینمایی کرده است. اثر سینمایی “پسران در قایق” در حال حاضر در سینماهای آمریکا و سراسر جهان نمایش داده می شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از پیپل، دنیل جیمز براون می‌گوید جورج کلونی با کارگردانی خود موفق شد تا روح روایت خیالی «پسران در قایق» را به تصویر بکشد.

این نویسنده اقتباس از کتابش با جورج کلونی «کاریزماتیک» را یک مسافرت تمام عیار خواند.

دنیل جیمز براون همچنین گفت آوردن «پسران در قایق» به پرده‌های بزرگ فرآیندی چند دهه‌ای بود، اما ارزش انتظارش را داشت.

براون سال‌ها وقت صرف تحقیق و نوشتن این گزارش که سال ۲۰۱۳ منتشر شد کرد تا گزارش بی‌نقصی از تیم افسرده موسسه آموزش عالی واشینگتن که از ورزشکاران آماتور به مدال‌آوران طلای المپیک بدل شدند،‌ ارایه کند و حالا معتقد است جورج کلونی به عنوان کارگردان، عدالت را در کارش رعایت کرده است.

کالوم ترنر بازیگر اثر سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز» در این اثر سینمایی در نقش جو رنتز بازی می‌کند؛ فردی که در نوجوانی از سوی پدر و نامادری‌اش رها شده بود.

رنتز، مردی جوان و باتدبیر، با وجود این که آنقدر فقیر بود که به سختی می‌توانست غذا بخرد، موفق شد وارد موسسه آموزش عالی واشینگتن شود و تحصیل کند اما برای پرداخت شهریه‌اش مشکل داشت. به همین دلیل مانند بسیاری از همسالان طبقه کارگر وارد قایقی شد که فقط برای ۸ نفر جاداشت.

چیزی که آن‌ها را به خود جلب کرد، شکوه و جلال ورزشی نبود: به دست آوردن یک صندلی با یک کار در هنگام تحصیل در موسسه آموزش عالی بود، که به آن‌ها اجازه می‌داد در موسسه آموزش عالی بمانند و هزینه کمتری برای زندگی بپردازند.

همانند اثر ادبی، اثر سینمایی هم روایت خیالی چالش‌برانگیز آن‌ها را از آغاز فروتنانه تلاش‌شان تا رسیدن به المپیک ۱۹۳۶ که در آلمان تحت اشغال نازی‌ها برگزار شد، دنبال می‌کند. در این اثر سینمایی جوئل اگرتون به عنوان مربی تیم آل اولبریکسون بازی ‌کرده است.

کلونی از همان ابتدا با براون مشورت کرد. براون می‌گوید: او در واقع همان وقتی که برای کارگردانی اثر سینمایی قرارداد امضا کرد، با من تماس گرفت و گفت‌وگویی طولانی داشتیم.

گرچه کارگردان هنگام فیلمبرداری در سال ۲۰۲۲، براون را به صحنه فیلمبرداری در بریتانیا دعوت کرد، نویسنده به دلیل افزایش شیوع کرونا در آن زمان از این کار خودداری کرد؛ با این حال بعدا با کلونی به تماشای اثر سینمایی نشست.

در «پسران در قایق» – بروس هربلین-ارل در نقش شورتی هانت، کالوم ترنر در نقش جو رانتز و ویل کوبان در نقش جیم مک میلان بازی کرده‌اند.

براون می‌گوید: من اولین بار اثر سینمایی را در ماه آگوست دیدم. کلونی ما را به شهر بربنک دعوت کرد تا آنجا اثر سینمایی را تماشا کنیم. او با همسرش امل هم آنجا بودند. وی در ادامه از کلونی به عنوان فردی بسیار کاریزماتیک یاد کرد و گفت: خارج از دوربین و در خلوت هم او دقیقا همان چیزی است که در مقابل دوربین است.

نویسنده اثر ادبی علاوه بر ستایش زیاد از کلونی، با کلمات محبت‌آمیزی هم از بازی ترنر یاد کرد و گفت: جو یک جورهایی پیچیده بود، زیرا دوران کودکی بسیار وحشتناکی را سپری می‌کرد که او را زخمی و به نوعی تنها کرد. کالوم خیلی خوب جو را درآورد. او ابتدا در سکوت به سر می‌برد؛ مثل اینکه نمی‌دانست چگونه با افراد دیگر ارتباط برقرار کند، و سپس با ادامه اثر سینمایی همه چیز تغییر کرد و این همان چیزی بود که برای جو اتفاق افتاد.

براون گفت تاکنون اثر سینمایی را چند بار دیده و با هر بار تماشا اثر سینمایی برایش جذاب‌تر می‌شود. او با تاکید گفت دومین بار اثر سینمایی را بیشتر دوست داشت، زیرا کمتر عصبی بود.

«پسران در قایق» اکنون در سینماهای آمریکا و جهان در حال اکران است.


جورج کلونی با کارگردانی خود موفق شد تا روح روایت خیالی «پسران در قایق» را به تصویر بکشد. این نویسنده اقتباس از کتابش با جورج کلونی «کاریزماتیک» را یک مسافرت تمام عیار خواند. آوردن «پسران در قایق» به پرده‌های بزرگ فرآیندی چند دهه‌ای بود، اما ارزش انتظارش را داشت. سال‌ها وقت صرف تحقیق و نوشتن این گزارش کرد تا گزارش بی‌نقصی از تیم افسرده موسسه آموزش عالی واشینگتن که از ورزشکاران آماتور به مدال‌آوران طلای المپیک بدل شدند،‌ ارایه کند و حالا معتقد است جورج کلونی به عنوان کارگردان، عدالت را در کارش رعایت کرده است. کالوم ترنر بازیگر اثر سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز» در این اثر سینمایی در نقش جو رنتز بازی می‌کند؛ فردی که در نوجوانی از سوی پدر و نامادری‌اش رها شده بود. رنتز، مردی جوان و باتدبیر، با وجود این که آنقدر فقیر بود که به سختی می‌توانست غذا بخرد، موفق شد وارد موسسه آموزش عالی واشینگتن شود و تحصیل کند اما برای پرداخت شهریه‌اش مشکل داشت. چیزی که آن‌ها را به خود جلب کرد، شکوه و جلال ورزشی نبود: به دست آوردن یک صندلی با یک کار در هنگام تحصیل در موسسه آموزش عالی بود، که به آن‌ها اجازه می‌داد در موسسه آموزش عالی بمانند و هزینه کمتری برای زندگی بپردازند. همانند اثر ادبی، اثر سینمایی هم روایت خیالی چالش‌برانگیز آن‌ها را از آغاز فروتنانه تلاش‌شان تا رسیدن به المپیک ۱۹۳۶ که در آلمان تحت اشغال نازی‌ها برگزار شد، دنبال می‌کند. در این اثر سینمایی جوئل اگرتون به عنوان مربی تیم آل اولبریکسون بازی‌کرده است. کلونی از همان ابتدا با براون مشورت کرد. گرچه کارگردان هنگام فیلمبرداری در سال ۲۰۲۲، براون را به صحنه فیلمبرداری در بریتانیا دعوت کرد، نویسنده به دلیل افزایش شیوع کرونا در آن زمان از این کار خودداری کرد؛ با این حال بعدا با کلونی به تماشای اثر سینمایی نشست. در «پسران در قایق» – بروس هربلین-ارل در نقش شورتی هانت، کالوم ترنر در نقش جو رانتز و ویل کوبان در نقش جیم مک میلان بازی کرده‌اند. براون می‌گوید: من اولین بار اثر سینمایی را در ماه آگوست دیدم. کلونی ما را به شهر بربنک دعوت کرد تا آنجا اثر سینمایی را تماشا کنیم. او با همسرش امل هم آنجا بودند. وی در ادامه از کلونی به عنوان فردی بسیار کاریزماتیک یاد کرد و گفت: خارج از دوربین و در خلوت هم او دقیقا همان چیزی است که در مقابل دوربین است. نویسنده اثر ادبی علاوه بر ستایش زیاد از کلونی، با کلمات محبت‌آمیزی هم از بازی ترنر یاد کرد و گفت: جو یک جورهایی پیچیده بود، زیرا دوران کودکی بسیار وحشتناکی را سپری می‌کرد که او را زخمی و به نوعی تنها کرد. کالوم خیلی خوب جو را درآورد. او ابتدا در سکوت به سر می‌برد؛ مثل اینکه نمی‌دانست چگونه با افراد دیگر ارتباط برقرار کند، و سپس با ادامه اثر سینمایی همه چیز تغییر کرد و این همان چیزی بود که برای جو اتفاق افتاد. براون گفت تاکنون اثر سینمایی را چند بار دیده و با هر بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *