جزئیات فروش بلیت کنسرت علیرضا قربانی در روزهای پایانی

جزییات فروش بلیت کنسرت علیرضا قربانی در روزهای پایانی


در این متن آمده است که کنسرت علیرضا قربانی در تهران برای شب‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ دی تمدید شده و بلیت‌فروشی آن از مطالعات تاریخی ۶ دی آغاز می‌شود. این چهار شب نمایش آخرین اجراهای این هنرمند در دور جدید کنسرت‌های تهران خواهد بود و تاکنون بلیت‌های ۷ تا ۱۸ دی به فروش رسیده‌اند. گروه اجرایی برنامه خواسته‌ است که علاقه‌مندان به خرید بلیت از هیچ طریق دیگری اقدام ننمایند و بلیت‌ها را از طریق برنامه تلفن همراه توبانک و سامانه ایران‌کنسرت تهیه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی کنسرت، کنسرت‌ علیرضا قربانی در تهران برای شب‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ دی در ۲ سانس ۱۸ و ۲۲ تمدید شد و بلیت‌فروشی آن از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۶ دی انجام می‌گیرد.

این چهار شب آخرین اجراهای این هنرمند در دور جدید کنسرت‌های تهران در تالار اسپیناس تهران خواهد بود.

تاکنون تمامی بلیت‌های ۷ تا ۱۸ دی در ۲ سانس ۱۸ و ۲۲ به فروش رسیده است.

گروه اجرایی برنامه از مخاطبانی که قصد خرید بلیت کنسرت دی ۱۴۰۲ علیرضا قربانی را دارند، خواسته از هیچ طریق دیگری اقدام به تهیه بلیت نکنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق برنامه تلفن همراه توبانک و سامانه ایران‌کنسرت به نشانی iranconcert.com بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.


تمدید کنسرت علیرضا قربانی در شب‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ دی در تهران به اطلاع رسانده شد. این کنسرت در ۲ سانس ۱۸ و ۲۲ برگزار خواهد شد. بلیت‌فروشی این کنسرت از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۶ دی آغاز می‌شود. اجراهای این هنرمند در دور جدید کنسرت‌های تهران در تالار اسپیناس تهران برگزار می‌شود. تمامی بلیت‌های ۷ تا ۱۸ دی به فروش رسیده است. علاقه‌مندان به تهیه بلیت کنسرت علیرضا قربانی در مطالعات تاریخی ۱۴۰۲ دی، تنها می‌توانند از طریق برنامه تلفن همراه توبانک و سامانه ایران‌کنسرت به نشانی iranconcert.com بلیت‌های خود را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *