اطلاعات جدید در مورد مراحل ثبت‌نام در رویداد اینوتکس ۲۰۲۴

جزئیات تازه درباره مراحل ثبت‌نام در رویداد اینوتکس ۲۰۲۴


ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پیشرفت و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ از دهه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. در این نمایشگاه سطح پیشرفت مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی ارزیابی و بررسی می‌شود. در فرایند ثبت‌نام جلسه مصاحبه‌ای برگزار می‌شود تا کیفیت حضور شرکت‌ها در نمایشگاه افزایش یابد. این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی زیست‌بوم پیشرفت و فناوری کشور است و در مطالعات تاریخی ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. هدف این رویداد ایجاد بستری مطلوب برای همکاری و شبکه‌سازی در زیست‌بوم پیشرفت و فناوری است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق رسانه‌های مجازی نمایشگاه اینوتکس و یا وبسایت Inotex.com اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از پارک فناوری پردیس، ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه پیشرفت و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ از دهه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. در شیوه جدید ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه، به‌منظور ارتقای سطح پیشرفت دستاوردها و محصولات ارائه شده توسط مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی در اینوتکس، سطح پیشرفت آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مطابق اطلاعیه دبیرخانه این نمایشگاه، در فرایند ثبت‌نام متقاضیان حضور در اینوتکس، جهت تسهیل مشارکت و ارائه بهتر شرکت‌های متقاضی غرفه در نمایشگاه، جلسه مصاحبه‌ای برگزار خواهد شد تا کیفیت حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه اینوتکس افزایش یابد. این فرایند همچنین به دبیرخانه نمایشگاه کمک می‌کند تا با آگاهی از اهداف غرفه‌داران از حضور در نمایشگاه، بتواند خدمات و راه‌حل‌های فروش و معرفی محصولات مطلوبی به مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی خود ارائه دهد.

نمایشگاه بین‌المللی پیشرفت و فناوری (اینوتکس) بزرگ‌ترین گردهمایی زیست‌بوم پیشرفت و فناوری کشور است که سیزدهمین دوره آن در مطالعات تاریخی ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. این رویداد با شعار «زیست‌بوم پیشرفت و فناوری زیر یک سقف» در تلاش است با همراهی و مشارکت بازیگران بزرگ زیست‌بوم پیشرفت و فناوری کشور، بستری مطلوب برای مشارکت و همکاری، تامین مالی، و شبکه‌سازی برای اجزای مختلف این زیست‌بوم ایجاد کند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به نمایشگاه اینوتکس و نحوه ثبت‌نام می‌توانند رسانه‌های مجازی نمایشگاه اینوتکس را به نشانی inotexevent دنبال کرده یا به Inotex.com مراجعه نمایند.


ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه پیشرفت و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ از دهه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. در شیوه جدید ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه، سطح پیشرفت دستاوردها و محصولات ارائه شده توسط مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی در اینوتکس مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

در فرایند ثبت‌نام متقاضیان حضور در اینوتکس، جلسه مصاحبه‌ای برگزار خواهد شد تا کیفیت حضور شرکت‌ها در نمایشگاه افزایش یابد. این فرایند به دبیرخانه نمایشگاه کمک می‌کند تا با آگاهی از اهداف غرفه‌داران از حضور در نمایشگاه، خدمات و راه‌حل‌های فروش و معرفی محصولات مطلوبی را ارائه دهد.

نمایشگاه بین‌المللی پیشرفت و فناوری (اینوتکس) بزرگ‌ترین گردهمایی زیست‌بوم پیشرفت و فناوری کشور است. سیزدهمین دوره این نمایشگاه در مطالعات تاریخی ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. این رویداد با شعار «زیست‌بوم پیشرفت و فناوری زیر یک سقف» در تلاش است با همراهی بازیگران بزرگ زیست‌بوم پیشرفت و فناوری کشور، بستری مطلوب برای مشارکت و همکاری، تامین مالی، و شبکه‌سازی برای اجزای مختلف این زیست‌بوم ایجاد کند.

علاقه‌مندان می‌توانند رسانه‌های مجازی نمایشگاه اینوتکس را دنبال کرده یا به Inotex.com مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *