تقدیر از شرکت‌های برتر در همایش ملی

تقدیر از شرکت‌های نمونه در همایش ملی

0 نظر


همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در شهر تهران برگزار شد. در این همایش، شرکت‌های بافتینه و بافتستان به عنوان دو واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شدند و لوح تقدیر و تندیس سیمین تولیدی سبز کشور ۱۴۰۱ را دریافت کردند. این مطلب یک خبر آگهی است و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، بیست و چهارمین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز دیروز با حضور علی سلاجقه معاون مقام عالی رتبه و رئیس سازمان حفاظت اکوسیستم و سایر مهمانان و علاقه مندان به اکوسیستم، به منظور تحقق ایجاد نگرش مثبت زیست محیطی در میان صاحبان صنایع، معادن و خدمات و در فضای رقابتی سازنده، در محل سالن همایش‌های شهدای اکوسیستم سازمان حفاظت اکوسیستم برگزار و از بهترین‌ها در این همایش تقدیر شد.

بر اساس رأی هیأت داوران بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز، از مجموع ۶۵ واحد صنعتی، خدماتی و معدنی که موفق به کسب عناوین این دوره شدند، شرکت‌های بافتینه و بافتستان به عنوان دو واحد صنعتی سبز کشور انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس سیمین تولیدی سبز کشور ۱۴۰۱ از معاون مقام عالی رتبه و رئیس سازمان اکوسیستم کشور شدند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


در بیست و چهارمین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز، شرکت‌های بافتینه و بافتستان به عنوان دو واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شدند و لوح تقدیر و تندیس سیمین تولیدی سبز کشور ۱۴۰۱ را دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *